Itse nosta käden virheen merkiksi ylös. Toisin kuin sanoin niin näyttävästi on iso merkitys oliko sijalla 1 vai 3. Tapparan tie on helppo, mutta ansaittu.Näillä jo nyt melkoinen etu muihin välieräjoukkueisiin pelimäärissä ja levon suhteen. Ei hyvä jos tästä tapu pääsee ilman hikeä finaaleihin.
Se oli aika tutunnäköistä Meseä, mitä silloin viime vuonna oli Ilveksessä.Malik oli kyllä epävarma ja todella heikko. Lisäksi Mese... joka kerta pölyt kiekon päältä. Antonen oli liukas ja erinomainen.
Mesen syöttöjen laatu oli huono ekas eräsSe oli aika tutunnäköistä Meseä, mitä silloin viime vuonna oli Ilveksessä.
Ota huomioon et vastas Kookoo,perjantai,9kerta välieris,Olen julkkis tulee telkasta ja huomenna kissanristiäiset..Täytyy sanoa, että onko tuolla hautajaiset menossa. Uskomattoman vaisua kannustamista. Tolle teidän @SiniOranssi_Kolmospaita tarttis tehdä jotain. Joo ja tiedän, vastassa on vaan KK
Maalin tullessa 75% istui perse kiinni penkissä. Ilveksen tiistai Runkosarja pelissä on katsojilla enemmän tunnetta mukana. Ei selityksiä pitäisi löytyä, jos Ilveksen kannattajilla tunnetta on enemmän runkosarjassa kuin Tapparan kannattajilla välierissä.Täytyy sanoa, että onko tuolla hautajaiset menossa. Uskomattoman vaisua kannustamista. Tolle teidän @SiniOranssi_Kolmospaita tarttis tehdä jotain. Joo ja tiedän, vastassa on vaan KK
Jakso ne pari minuuttia pomppia ja pari räväkkää tap pa ra, muuten aika helvetin vaisua..Täytyy sanoa, että onko tuolla hautajaiset menossa. Uskomattoman vaisua kannustamista. Tolle teidän @SiniOranssi_Kolmospaita tarttis tehdä jotain. Joo ja tiedän, vastassa on vaan KK
Ei ollut KooKoolla yhden ainutta maalipaikkaa.Mä taas sanon että Kookoolta ihan pirteä erä, numerot mairittelee tapparaa. Lupaa hyvää jatkoon, vielä kun Malik palaa tasolleen....luottoa Olliin löytyy, keksi se keinot 2017 keväälläkin tapparaa vastaan.
Samat havainnot. Hieman Ilves-Kärpät eka matsi tuosta avauserästä tuli mieleen, kun vihulaisen kassari ei saa silmiään kiinni. Noi imuroinnit kun jää pois, niin eiköhän tässä sarjassa vielä tiukkoja pelejä tulla näkemään.Mä taas sanon että Kookoolta ihan pirteä erä, numerot mairittelee tapparaa. Lupaa hyvää jatkoon, vielä kun Malik palaa tasolleen....luottoa Olliin löytyy, keksi se keinot 2017 keväälläkin tapparaa vastaan.