Varaudu siihen, että ihan sama mitä Lehterä tekee niin saat kuulla, että on jumal luokan äijä täällä ja kaikkialla muuallakin. Vaikka olisi vain syöttö viereen. Kyllähän se Merelän veto nyt tuossa oli se suoritus.Oliko tossa Lehterän syötössä nyt jotain maagista? Itse näin vaan ihan perus syötön laiturille.
Jos homma on vähän kärsinyt inflaatiota? Kun viiri nostetaan 40-vuoden välein niin se saa paremmin ihmiset liikkeelle…6300 yleisöö kun mestaruusviiri nousee kattoon NOLOA
No toihan on nimenomaan no look syöttö kun katsoo muualle?Aijaa, Lehterä näki, et Merelä luistelee sivulla, mut katto just ennen syöttöö pois päin, ni se oli no-look? No kai se vissiin sit oli
Vähän sama kun se maalin takaa tullut "No-Look" missä katsoi taakse kun oli menettämässänsä tasapainoa ja haki syötön siihen b pisteelle taakseppäin.Aijaa, Lehterä näki, et Merelä luistelee sivulla, mut katto just ennen syöttöö pois päin, ni se oli no-look? No kai se vissiin sit oli
Varmasti, tuo tilanne ei vaan ollut mikään maata mullistava tai historiankirjoihin jäävä. Ihan älyttömän luokan pelimies on silti.Osa ei voi täällä myöntää, että kyseessä on selkeesti Liigan paras peluri.
Lähes jokainen urheilutoimittaja nosti Lehterän, että tulee viemään pistepörssit ja parhaan pelaajan palkinnot. Tuli liigaan kovemmilla meriiteillä ja puolet kovempaan jengiin kuin Kontiola Kerhoon ja hänkin vei nämä nimiinsä. Ihan pakkohan sen on olla erinomainen, odotukset on taivaissa.En nyt tarkoita just tuota syöttöä, mutta onhan hän (Lehterä) ollut loistava tänäänkin.
Niinhän minä totesin? Mutta ei se kyllä tuossa tilanteessa mielestäni kovin erikoinen juttu ole, kun siirrät kiekon kaverille puolentoista metrin päähän. Kaverille, joka on vielä ainoa syöttö vaitoehto. Jos Lehtinen ei olisi tuota hörpännyt, niin ei täällä kukaan tuota ihmettelisi.No toihan on nimenomaan no look syöttö kun katsoo muualle?
”Kai se sitten on” luulitko että no look syöttö on sama kuin sokko syöttöNiinhän minä totesin? Mutta ei se kyllä tuossa tilanteessa mielestäni kovin erikoinen juttu ole, kun siirrät kiekon kaverille puolentoista metrin päähän. Kaverille, joka on vielä ainoa syöttö vaitoehto. Jos Lehtinen ei olisi tuota hörpännyt, niin ei täällä kukaan tuota ihmettelisi.
Siitä ei ole kysettäkään etteikö Lehterä olisi pelimies, mutta vähän nyt rajaa