Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

jurgen

Tähtipelaaja
Lehterä on tasan tarkkaan aivan ylikylän mies... harmi.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Oliko tossa Lehterän syötössä nyt jotain maagista? Itse näin vaan ihan perus syötön laiturille.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Merelä osaa kyllä tosta ampua. Ihme että päästetään noin vapaasti tohon käveleen.

jurgen

Tähtipelaaja
En nyt tarkoita just tuota syöttöä, mutta onhan hän (Lehterä) ollut loistava tänäänkin.

jurgen

Tähtipelaaja
Olihan se "no look" syöttö... ihan saakutin komea! Ja siihen päälle Merelän maailmanluokan veto!

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Liivikki ei meinaa pysyä housuissaan Jorin maagisesta no look syötöstä, tuota tullaan vielä pyörittelemään monesti cmoren lähetyksissä!

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Aijaa, Lehterä näki, et Merelä luistelee sivulla, mut katto just ennen syöttöö pois päin, ni se oli no-look? :D No kai se vissiin sit oli
Vähän sama kun se maalin takaa tullut "No-Look" missä katsoi taakse kun oli menettämässänsä tasapainoa ja haki syötön siihen b pisteelle taakseppäin.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Asiasta rasiaan, tuntuu että tällä kaudella. Tai ainakin tässä pelissä on saanut käyttää huomattavasti enemmän mailaa kun kuluneella kaudella.

Meklari

Luottopelaaja
En nyt tarkoita just tuota syöttöä, mutta onhan hän (Lehterä) ollut loistava tänäänkin.
Lähes jokainen urheilutoimittaja nosti Lehterän, että tulee viemään pistepörssit ja parhaan pelaajan palkinnot. Tuli liigaan kovemmilla meriiteillä ja puolet kovempaan jengiin kuin Kontiola Kerhoon ja hänkin vei nämä nimiinsä. Ihan pakkohan sen on olla erinomainen, odotukset on taivaissa.

KissaKala_

Luottopelaaja
No toihan on nimenomaan no look syöttö kun katsoo muualle?
Niinhän minä totesin? Mutta ei se kyllä tuossa tilanteessa mielestäni kovin erikoinen juttu ole, kun siirrät kiekon kaverille puolentoista metrin päähän. Kaverille, joka on vielä ainoa syöttö vaitoehto. Jos Lehtinen ei olisi tuota hörpännyt, niin ei täällä kukaan tuota ihmettelisi.

Siitä ei ole kysettäkään etteikö Lehterä olisi pelimies, mutta vähän nyt rajaa :D

Kohno

Vakiokokoonpanossa
Niinhän minä totesin? Mutta ei se kyllä tuossa tilanteessa mielestäni kovin erikoinen juttu ole, kun siirrät kiekon kaverille puolentoista metrin päähän. Kaverille, joka on vielä ainoa syöttö vaitoehto. Jos Lehtinen ei olisi tuota hörpännyt, niin ei täällä kukaan tuota ihmettelisi.

Siitä ei ole kysettäkään etteikö Lehterä olisi pelimies, mutta vähän nyt rajaa :D
”Kai se sitten on” luulitko että no look syöttö on sama kuin sokko syöttö