Juu, kiitos kun kerroit Lehterä käänsi katseensa murto-osan ennen syötön antoa, niin en nyt sitä näe tuon hehkutuksen arvoisena no-look syöttönä. Mutta kenties pointtini sitten on vaikea ymmärtää, kun mestari itse laittaa no-lookkia kaverille”Kai se sitten on” luulitko että no look syöttö on sama kuin sokko syöttö
Ei tää nyt mikään murskaava esitys silti ollut. Zugi paino just samaa jengiä 6-0 turpaan. Tepsi on yliarvostettu.Tapparan rutiini on kyllä häikesevän kova jo nyt. Taitaa tulla melko yksipuolinen kausi.
Joo ois jorsti kelvannu mun ipaan pistään noita sok.. no look passeja!Juu, kiitos kun kerroit Lehterä käänsi katseensa murto-osan ennen syötön antoa, niin en nyt sitä näe tuon hehkutuksen arvoisena no-look syöttönä. Mutta kenties pointtini sitten on vaikea ymmärtää, kun mestari itse laittaa no-lookkia kaverille
Nyt seisoo siellä sen verran jo että rauhoitu nyt hyvä henkilöTapparan rutiini on kyllä häikesevän kova jo nyt. Taitaa tulla melko yksipuolinen kausi.
Taitaa tulla melko yksipuolinen kausi.
Ois kyl! Sitä tosin en tiedä, mitä tekemistä tällä on nyt minkään kanssa.Joo ois jorsti kelvannu mun ipaan pistään noita sok.. no look passeja!
Rima on asetettu silti.
Ilveksen pitää laittaa vähintään 6332 katsojan edessä 4-1 turpaan Ässiä.
Vai aletaanko jo selitteleen etukäteen?
Ainoa jolla on väliä, niin kolme pistettä.
Et sinäkään kyllä ihan täydellä pakalla pelaa.
Vaiko sittenkin peli-ilme ja edistyneet tilastot (älä @Ilves97 ota nokkiin, arvostan viestejäsi silti) ?
Vaiko tunnelma hallissa?
Vaiko pelitapa?
..
.
Haiskahtaa että selittely jo alkaa..
Mitäs me nyt ykkös sentterillä tehtäis. Olemassa olevat heittelee jo sokkona niitä syötttöjä…osoite hieman hakusessa….Joo ois jorsti kelvannu mun ipaan pistään noita sok.. no look passeja!