Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 925
Lehterältä taas huutosyöttö.
Joutuuko pelaajat edelleen korjaan nämä vai tarkistetaanko ne jostain tilannehuoneesta pelin jälkeen?
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 428
Lehterältä taas huutosyöttö.
Joutuuko pelaajat edelleen korjaan nämä vai tarkistetaanko ne jostain tilannehuoneesta pelin jälkeen?

Pakko kysyä että onko näitä huutosyöttöjä paljonkin?

Itse olen nähnyt Lehterältä pääasiassa hyviä ykkössyöttöjä joista on maali tullut...
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 509
Olis kiva Ipassakin tollanen ykköskentän vl maaliruisku! Ei paineta kulmiin pyöriin vaan maalille.

Saako tapu sportin näyttämään huonolta vai Sport tapun näyttämään hyvältä?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 270
Olis kiva Ipassakin tollanen ykköskentän vl maaliruisku! Ei paineta kulmiin pyöriin vaan maalille.

Saako tapu sportin näyttämään huonolta vai Sport tapun näyttämään hyvältä?
Ei kumpaakaan, Sport on paska. Ja lehterän "huutosyöttö" otettiin pois niinkuin kuuluukin. Olihan sillä alkukaudesta niitä siirtoja Kemiläiselle ja tyhjän maalin pisteitä, mutta kyllä suurin osa noista Lehterän syötöistä on kunnon ykkössyöttöjä lapaan.

Sanoin jo viime pelin aikaan, että tykkään tosta Merelästä hemmetisti. Tollanen nälkänen nuori maalintekijä joka tekee maaleja monella eritapaa.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 925
Pakko kysyä että onko näitä huutosyöttöjä paljonkin?

Itse olen nähnyt Lehterältä pääasiassa hyviä ykkössyöttöjä joista on maali tullut...
Vähän puolivitsillä ton heitinkin. :D
Hyvä pelaajahan Jori on ja kiva noista sen lätyistä on varmaan laittaa kiekkoo häkkiin.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 509
Älä nyt pilaa hyvää öyhötystä typerillä faktoilla

Ei pilata hyvää öyhötystä vasemmasta laitahyökkääjästä VL esim. sellaisilla typerillä faktoilla, kuin että Joona Ikonen on oikea laitahyökkääjä OL ja Nyman pelannut kaikki viimeisimmät pelinsä myös oikealla...muuutta mitä pienistä. :)
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 428
Ei pilata hyvää öyhötystä vasemmasta laitahyökkääjästä VL esim. sellaisilla typerillä faktoilla, kuin että Joona Ikonen on oikea laitahyökkääjä OL ja Nyman pelannut kaikki viimeisimmät pelinsä myös oikealla...muuutta mitä pienistä. :)

Siis täh? Merelä on oikea laitahyökkääjä.

Esim. Suomi ja Haapala on Ilveksen vasempia laitahyökkääjiä. Näitä parempia kavereita siis kaipailet?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 033
Ei pilata hyvää öyhötystä vasemmasta laitahyökkääjästä VL esim. sellaisilla typerillä faktoilla, kuin että Joona Ikonen on oikea laitahyökkääjä OL ja Nyman pelannut kaikki viimeisimmät pelinsä myös oikealla...muuutta mitä pienistä. :)

Merelä on myös pelannut ihan jokaisen pelin oikealla laidalla joten kyllä se nyt ikävästi meni taas sinulla öyhötyksen puolelle vailla faktoja. Mutta mitäpä pienistä tosiaan:)
 
Ylös