Ei muutakuin sponssit jakelemaan meilläkin lippuja ilmaiseksi niin eiköhän mekin saada tuo lukema.
Veikkaan, että tässäkin kamppanjassa sponsori joutui maksamaan lipuista jonkin verran. Vaikkapa kolmannes lipun täydestä hinnasta. Se onkin eri homma kuinka moni jää naapurin asiakkaaksi ja kuinka moni näistä jää kyttäämään kamppanjapilettäjä.
Toistan jälleen samaa mantraa kuin ennenkin, varsinkin alkuviehätyksen aikana molemmille seuroille ensiarvoisen tärkeää ovat yritysasikkaat ja ne, jotka haluavat näkyä. Yleisömäärät ovat vielä seuraavan parin vuoden syklillä toissijaista. Sen jälkeen pitää kaikki toimet olla arenaalla toimivia ja vasta silloin yritysasiakkaat alkavat katsomaan a) seuran menestystä ja b) kuinka tavoittavat sponsoroivan seuran katsojat.
Mikäli tamperelaiset seurat eivät ole vielä seuraavan kolmen kauden aikana SM-liigan yleisökeskiarvossa (miksei myös voittolukemissa) top 4:ssa, on seurat pissineet pahasti hommansa. Pelkästään SM-liigan ainoat kunnolliset paikallispelien pitäisi pitää tästä huolen.