Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Lupaatko, että tehdään yksi?HIFK kärsii valtavista maalinteko-ongelmista. Ei uppoa niillekään mistään. Eli perjantaina aukeaa ketsuppipullo ja 5-1 voitto tiedossa. Saa ottaa talteen.
Lupaatko, että tehdään yksi?HIFK kärsii valtavista maalinteko-ongelmista. Ei uppoa niillekään mistään. Eli perjantaina aukeaa ketsuppipullo ja 5-1 voitto tiedossa. Saa ottaa talteen.
Samalla ovenavauksella Tobias SalmelainenNordiksella vihellellään jo. Joko toi Peltonen lähtee vai vieläkö jatkaa?
Vai seisooko perjantaina penkin takana eräs toteemipaalu?Tuli vahva tunne, että Hifk kusee tän pelin, huomenna ilmoitetaan Peltosen potkuista ja perjantaina joukkue pelaa uudelle valmentajalle tai kakkosvalmentajalleen vapautuneen esityksen päätteeksi näyttävän voiton Ilveksestä, jonka kriisi täten jatkuu.
Tuli vahva tunne, että Hifk kusee tän pelin, huomenna ilmoitetaan Peltosen potkuista ja perjantaina joukkue pelaa uudelle valmentajalle tai kakkosvalmentajalleen vapautuneen esityksen päätteeksi näyttävän voiton Ilveksestä, jonka kriisi täten jatkuu.
Mietipä jos siellä penkin takana olisi meille liiankin tuttu kuulapää
Pelikieltoa tulossa. Useampi peli sanon mä.Sissons ulos, uusintaa odotellessa
Joo ei kahta sanaa kun näki uusinnan. Jännä nähdä minkä linjan kurinpito asettaaPelikieltoa tulossa. Useampi peli sanon mä.
Juuuuuuu, nyt tulee kakkuaPelikieltoa tulossa. Useampi peli sanon mä.
Perus tapparalainen maaliTappara tasoittaa.
Joo. Takatolpalta persuksen kautta maali..Perus tapparalainen maali