Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 248
Sportti pitkälti hallinnut koko peliä Turussa, mutta Tepsi siirtyy johtoon, kun 6min pelaamatta. Dal Colle saa ensimmäisen pisteensä.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 064
Hifkin junnulle ei voi ennustaa kovin pitkää uraa, jos tuollai pelaa pää alhaalla. Kalpan pakki olisi saanut kyllä ottaa vähän taklausta pois, kun huomaa toisen tulevan pää alhaalla
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Hifkin junnulle ei voi ennustaa kovin pitkää uraa, jos tuollai pelaa pää alhaalla. Kalpan pakki olisi saanut kyllä ottaa vähän taklausta pois, kun huomaa toisen tulevan pää alhaalla
Taklata saa ja pitääkin, mutta puhtaasti.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Voin olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta tätä Jyp - Pelicans peliä seuratessani en voi olla huomaamatta kuinka "raikkaat" jalat on kummallakin seuralla. Kun taas vertaa meidän kaverien jalkoihin, suunnamuutokset ja muut ovat aika vähissä. Saa rummuttaa mut penkin alle tästä mielipiteestä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 785
Voin olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta tätä Jyp - Pelicans peliä seuratessani en voi olla huomaamatta kuinka "raikkaat" jalat on kummallakin seuralla. Kun taas vertaa meidän kaverien jalkoihin, suunnamuutokset ja muut ovat aika vähissä. Saa rummuttaa mut penkin alle tästä mielipiteestä.
Toiset tähtää kevääseen ja toiset sitten syksyyn. Tai no, itse ainakin uskottelen itselleni että näin on :D
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 640
Toiset tähtää kevääseen ja toiset sitten syksyyn. Tai no, itse ainakin uskottelen itselleni että näin on :D
Tämän ensimmäisen erän jälkeen olen samaa mieltä kanssasi ja uskon tähän myös. En ihmettele että peli näyttää ihan karseelle ja ollaan jokaisesta tilanteesta ulkona, ja sitten kun koitetaan paikata ja käännytään kun täysperän kanssa parkkipaikalla.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 257
JYP - Pelicans vähemmän yllättäen nolla nollaa. Siitäkin huolimatta Turkulainen erottuu kyllä vaihdosta toiseen edukseen. Ehdottoman aliarvostettu pelaaja ja tätä nykyä yksi liigan parhaista laitahyökkääjistä.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 257
Pitkään meni taas avausmaalin kanssa. Puustinen sai laittaa maalin edustalta tyhjiin, kun viivaheitto hukkui Bartosakilta.
 
Ylös