Taklata saa ja pitääkin, mutta puhtaasti.Hifkin junnulle ei voi ennustaa kovin pitkää uraa, jos tuollai pelaa pää alhaalla. Kalpan pakki olisi saanut kyllä ottaa vähän taklausta pois, kun huomaa toisen tulevan pää alhaalla
Ensi viikolla saisi vasta lähteäHifk hävisi 0-3. Taas nollilla.
Joko Peltonen ja Salmelainen lähtee?
Joo mutta ollaan taas kotiedussa kiinni.Savolaiset tiputtaa meitin pykälän alemmas.
Toiset tähtää kevääseen ja toiset sitten syksyyn. Tai no, itse ainakin uskottelen itselleni että näin onVoin olla yksin mielipiteeni kanssa, mutta tätä Jyp - Pelicans peliä seuratessani en voi olla huomaamatta kuinka "raikkaat" jalat on kummallakin seuralla. Kun taas vertaa meidän kaverien jalkoihin, suunnamuutokset ja muut ovat aika vähissä. Saa rummuttaa mut penkin alle tästä mielipiteestä.
Tämän ensimmäisen erän jälkeen olen samaa mieltä kanssasi ja uskon tähän myös. En ihmettele että peli näyttää ihan karseelle ja ollaan jokaisesta tilanteesta ulkona, ja sitten kun koitetaan paikata ja käännytään kun täysperän kanssa parkkipaikalla.Toiset tähtää kevääseen ja toiset sitten syksyyn. Tai no, itse ainakin uskottelen itselleni että näin on