Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 793
Täältä löytyy rohkeasti ykkönen lopulta. Tapulla on ollut rankka viikko ja Ässät on ollut viime aikoina vahvassa vedossa. Eipä silti, piti varmistaa perinteinen tauolta paluu vitutuspeli Sportia vastaan kakkosella.
Itsekin apirkoin sitä mutta ajattelin että vetävät tasaisesti. Ässät on jo 6 pistettä Tapparalta ottanut, onkohan Karrilla jotain henkilökohtaista Tapparaa vastaan :D
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 190
Itsekin apirkoin sitä mutta ajattelin että vetävät tasaisesti. Ässät on jo 6 pistettä Tapparalta ottanut, onkohan Karrilla jotain henkilökohtaista Tapparaa vastaan :D

No se olikin aikalailla ainoa joka tänään itsellä osui. :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 969
Noniin tää onkin mielenkiintoinen peli. Super aktiivinen Lukko vastaan 4 miljoonan peruuttelijat.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 969
Edelleen pakko kysyä, että miten ihmeessä noi peruuttelijat on tehnyt neljänneksi eniten maaleja?

Kokonaiset 3kpl vähemmän kuin kaksi parasta.
Mun teorian mukaan tuon materiaalin takia.
Nyt pelaavat pirteemmin kuin kertaakaan mitä olen aikaisemmin nähnyt tällä kaudella.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 261
Ässiltä todella vaarallisen oloinen ensimmäinen ylivoiman puolikas, joka päättyi hyökkäyspään jäähyyn. Toisella ylivoimalla ei sitten puolestaan kahteen minuuttiin minkäänlaista päätä taikka häntää. Mielenkiintoista muuten sekin, että liigan vmäisimpiin maalineduspelaajiin kuuluva Talaja ei mahdu kumpaankaan ylivoimaan.

Noh, Talaja iskikin sitten tasakentällisin 1-0.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 392
Mun teorian mukaan tuon materiaalin takia.
Nyt pelaavat pirteemmin kuin kertaakaan mitä olen aikaisemmin nähnyt tällä kaudella.

Eikös se ole kuitenkin ihan hyvin, jos oot yksi eniten tehneistä? Varmaan kannattaisi sitten enemmän peruutella, että oma verkko ei heilu niin usein...
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 969
Eikös se ole kuitenkin ihan hyvin, jos oot yksi eniten tehneistä? Varmaan kannattaisi sitten enemmän peruutella, että oma verkko ei heilu niin usein...
Kärpät on tehnyt erittäin paljon maaleja vähän niinkuin tyhjästä niinkuin Ilves viime kaudella. Vastustaja pyörittää ja Kärpät käy tekeen maalin.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 741
Ei lukko joo mitenkään kummoisesti aloittanut mutta kyllä tuo paine aiheuttaa kärpillekkin jatkuvasti ongelmia. Muutama harha on kärppäpakeilta nähty tai vain roiskaisu keskialueelle mistä lukko on äkkiä kääntänyt.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 190
Ässien meno on kyllä freesiä tällä hetkellä. Ei ole Pelicans hirveästi pystynyt vastaamaan.

Just olin tulossa laittamaan samaa. Ovat edellisen kerran hävinneet 27.10. Näyttää tuossa Ässät-Kivi yhdistelmässä olevan taikaa.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 261
Robert Helenius vähemmän yllättäen kouluttaa Pelicansin pelaajia maalin edessä. Yllättävän hyvä pelaamaan myös jääkiekkoa.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 857
Kärpille karvasta kalkkia, erä kuskin paikalla mutta Lukko niittaa 1-0.
 
Ylös