Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Kirvesrinnat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
455
Lukon kokoonpano tänään:


  1. kenttä
    Linus Nyman Gabriel Fontaine Antti Saarela
    Niclas Almari Thomas Gregoire
  2. kenttä
    Sebastian Repo Julius Mattila Jere Karjalainen
    Tarmo Reunanen Samuli Piipponen
  3. kenttä
    Niklas Ylitalo Otto Somppi Henri Ikonen
    Matthew Abt Tomas Pavelka
  4. kenttä
    Sami Päivärinta Harri Kainulainen Kim Nieminen
Artem Zagidulin
Daniel Salonen
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Kai se on luovutusvoitto Lukolle sitten? Vai onko Tapparalla taas kerran omat säännöt tässäkin asiassa? Viime kaudella Ilves ja HIFK vetelivät viikkotolkulla huumorikokoonpanoilla ja lainamiehillä (Ilves)
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 798
Kai se on luovutusvoitto Lukolle sitten? Vai onko Tapparalla taas kerran omat säännöt tässäkin asiassa? Viime kaudella Ilves ja HIFK vetelivät viikkotolkulla huumorikokoonpanoilla ja lainamiehillä (Ilves)

Ei Lukolle ilmaisia pisteitä suo. Heillä on juuri orastava huonompi vaihe menossa, melkoinen tuuri jos korjaavat tuosta kolme pinnaa pelaamatta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 769
Eikö nää ottelusiirrot pitänyt olla jo historiaa....
 

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Viestejä
1 566
Mitenkä mä muistan lukeneeni ettei pelejä enään siirretä?
Kyllähän nää ottelusiirrot pitäs lopettaa pikkuhiljaa. Eihän sitä ikinä luovusvoittoja haluisi antaa, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sairastumiset menee loukkaantumiskategoriaan ja jos ei niiden takia saa kokoonpanoa jalkeille niin luovusvoitto
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
7 061
Kyllähän nää ottelusiirrot pitäs lopettaa pikkuhiljaa. Eihän sitä ikinä luovusvoittoja haluisi antaa, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sairastumiset menee loukkaantumiskategoriaan ja jos ei niiden takia saa kokoonpanoa jalkeille niin luovusvoitto
Juurikin näin, olen samaa mieltä tästä. Olen myös sitä mieltä vaikka kävisi Ilvekselle.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 810
Kyllähän nää ottelusiirrot pitäs lopettaa pikkuhiljaa. Eihän sitä ikinä luovusvoittoja haluisi antaa, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että sairastumiset menee loukkaantumiskategoriaan ja jos ei niiden takia saa kokoonpanoa jalkeille niin luovusvoitto

Samaa mieltä. Ja saahan sen kokoonpanon aina jalkeille. Jos ei junnujen ja lainojen kera 9 pelaajaa saa jalkeille, niin on kumma juttu.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Itse olen vahvasti eri mieltä. Lajin kannalta siirto on paras vaihtoehto, jos se on mitenkään mahdollista. Seuraavaksi paras vaihtoehto on lainamiesten hankkiminen ja vasta viimeiseksi luovutusvoitto.

Loukkaantumiset menevät eri kategoriaan, koska niihin voi varautua paljon paremmin etukäteen. Jos sairastumiset tulevat edeltävänä yönä, niin on voi olla sula mahdottomuus hankkia lainamiehiäkään.

Tärkeintä minulle tässä on se, että vastaavissa tapauksissa toimitaan samalla tavalla. Ei siis voi tulla ensi viikolla koronakurimuksessa kärsivää tiimiä X, joka luovuttaa pisteet suoraan vastustajalle, ilman, että siirtoa edes mietitään.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 899
Tuohon aikaan korona aiheutti monenlaisia muutoksia. Tällä hetkellä sen takia ei ole siirretty enää yhtään mitään pl. tietysti nyt syystä taikka toisesta...
Eihän tällä kaudella ole kellään ollut edes lähellä, että kokoonpano olisi jäänyt vajaaksi.
 
Ylös