Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Luottopelaaja
Näin pätkän naapurin sisääntulosta ja voin sanoa 100% varmuudella, että meillä on luultavasti ihan hyvin asiat. 4 jotain valotikku rumpalia heiluu jäällä rumpujen kanssa ja Kääriäinen kuuluttelee porukkaa jäälle. En tiedä mitä siellä on oikein ajateltu tämän kanssa, mutta minä repesin spontaanisti tälle esitykselle. Täälläkin mainittu sirkus oli hyvin kuvaava.

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Näin pätkän naapurin sisääntulosta ja voin sanoa 100% varmuudella, että meillä on luultavasti ihan hyvin asiat. 4 jotain valotikku rumpalia heiluu jäällä rumpujen kanssa ja Kääriäinen kuuluttelee porukkaa jäälle. En tiedä mitä siellä on oikein ajateltu tämän kanssa, mutta minä repesin spontaanisti tälle esitykselle. Täälläkin mainittu sirkus oli hyvin kuvaava.
Ei ole joka pelissä.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vilkuilen tässä Kärppien peliä, samanlaista puuroahan tuo on kun viime kaudellakin.

Makkelli72

Vakiokokoonpanossa
Näyttää onseilla tv ruutuun meno aika hyvältä…. Edelleen sitä mieltä että tuo iso seisomakatsomo erittäin hyvä asia.

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Meirämmies Klemetti aloittaa kauden komeasti. Ja kyllä Babtiste olisi maistunut mulle!

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Näyttää onseilla tv ruutuun meno aika hyvältä…. Edelleen sitä mieltä että tuo iso seisomakatsomo erittäin hyvä asia.

Ilves luottanut sokeasti vain että Osasto hoitaa ja onhan se hoitanutkin. Toinen seura vaan koittaa paljon enemmän hommaa laajentaa, kunnon kokonen fanari ja hinnat kohdillaan. Ensi kaudella tuohon on Ilveksen vastattava.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Täysin samaa mieltä!! Koko pääty fanarina ois oma märkä uni
Harmi vain että tuossa todella muuntaumiskykyisessä areenassa on tasan yksi pääty johon pyörätuolit voivat mennä. Asettaa toimintaan rajoitteita.