Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Don Corleone

Luottopelaaja
Mestarisuoskki Kärpät johta Sporttia 1-0...Aivan ylivoimaista pelaamista

Don Corleone

Luottopelaaja
Jyp-TPS 2-2
Kalpa-Saipa 3-3
:D :D :D :D

Luottopelaaja
Itse olen miettinyt monta kertaa olisiko maailman hirvein asia että meilläkin olisi kannattajakatsomo tuolla toisessa päädyssä ja Ilves pelaisi kotipelinsä siihen suuntaan? Eikö paikallisissa vierasjoukkueen fanit voisi sitten olla vieraspäädyssä ja muissa kotipeleissä molemmilla sama pääty? Tästä olen kuullut aika ehdottomia mielipiteitä, mutta onko tähän jotain järkiperusteita, muuta kuin, että "näinhän se oli Hakametsässäkin"?

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Itse olen miettinyt monta kertaa olisiko maailman hirvein asia että meilläkin olisi kannattajakatsomo tuolla toisessa päädyssä ja Ilves pelaisi kotipelinsä siihen suuntaan? Eikö paikallisissa vierasjoukkueen fanit voisi sitten olla vieraspäädyssä ja muissa kotipeleissä molemmilla sama pääty? Tästä olen kuullut aika ehdottomia mielipiteitä, mutta onko tähän jotain järkiperusteita, muuta kuin, että "näinhän se oli Hakametsässäkin"?
Samaa olen ihmetellyt ja näinhän se oli areenassa alunperin suunniteltu, ennen kuin aiheesta nousi hirvittävä paskamyrsky. Ei kai siinä mitään järkiperustetta ole. Itse en ymmärrä miksei voisi olla sama kotipääty. Ei paikallismatsit tee tähän poikkeusta. Vierasjoukkueen fanit ovat vieraspäädyssä riippumatta siitä onko kyse paikallisvastustajasta vai ei. Samalla ratkeaisi tämä älytön ongelma pyörätuolikatsomon suhteen.

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Hämeenlinnassa palohälyttimet raikaa ja odotellaan.

Kerhokin näemmä saanut oman maskottinsa. Jonkin sortin biisoní, visentti tai joku muu vastaava sarvipää.

Tänään tiedossa vaaaaaarrrallisia matalia laukauksia päätyverkkoihin.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Hämeenlinnassa vinkuu palosireenit, Pihlström 60 maalin letkussa ja liian kuumaa hottia. Ihan perus.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Hämeenlinnassa palohälyttimet raikaa ja odotellaan.

Kerhokin näemmä saanut oman maskottinsa. Jonkin sortin biisoní, visentti tai joku muu vastaava sarvipää.

Tänään tiedossa vaaaaaarrrallisia matalia laukauksia päätyverkkoihin.
Jatkoajassa juttua, että tepsiläisillä ollut savuja tuolla sisällä, mutta tiedä sitten..