Supin tukit
Luottopelaaja
Äläs nyt liikaa yleistä. Niin kuin @Ilves97 sanoi, niin suurin osa palstalla saamastasi kritiikistä tulee siitä, kun Ilveksestä - ja varsinkin Tillusta - puhuttaessa kaikki on paskaa paitsi kusi, kun taas naapuri ei voi tehdä mitään väärää. Ja ennen kuin aletaan asiasta taas vänkäämään, niin esim. minä henkilökohtaisesti en ollut kanssasi Musesta ja Josesta edes eri mieltä. Vähän aikaa kun jatkavat vielä tätä tahtia, niin saatan olla jopa kokonaan samaakin mieltä. Itseäni vain nauratti kuvitella, mikä olisi ollut reaktiosi, jos T*llu olisi tehnyt samat diilit.Käy nyt lukemassa niin kyllä siellä muse ja antonen on ihan pelaajina haukuttu pystyyn.
Toisekseen ei ole minun vika kun naapuri tekee lähes järjestään fiksuja siirtoja.
Samaan aikaan hurrataan koskelan hankintoja jotka eivät rehellisesti ole vielä näyttäneet edes haukutun mustosen tasoisilta.
Enkä kyllä todellakaan osta tätä sinun toitottamaasi "täällä ei saa olla kriittinen, minä olen kriittisen ajattelun sorrettu valkoinen ritari"-narratiivia. Katsotaan palstaa ensimmäisten syyskauden tappioiden jälkeen, ja palataan asiaan. Suurin osa meistä vaan osaa luoda uutta uskoa joukkueen tekemiseen, silloin kun sille on aihetta. Ja harjoituskausi kuuluu näihin vaiheisiin kautta. Ei täällä mielestäni kaikkia uusia hankintoja mitenkään yleisesti ole maasta taivaisiin kehuttu, mutta ollaan nähty positiivisia puolia, ja ymmärretty keskittyä vielä harjoituskauden aikana niihin. Ehkä se taito on sinusta kunnioitettavan ikäsi aikana uupunut pois.
Yrittäisit joskus vaikka hymyillä. Se on kivaa, kun on kivaa. Kriittinen ajattelu on hyvästä, mutta kaiken ei aina tarvitse olla paskaa.