Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Talaja huitaisee Jukuriveskaria niin että tämä kaatuu. Tuomari katsoo vieressä eikä tee elettäkään.
Joku saattaisi jo epäillä olevan pitkäveto Ässien voitolle.
Kertoo vain siitä että entistä aktiivisemmin pitää mennä maalille ja häiritä maalivahteja kun tuomarit sen antavat mennä läpi.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
ZIGI ZAGI!

Toutain

Luottopelaaja
Eilen oli jo jaettu valmiiksi 3 pistettä Lukolle ja tänään oli jaettu Ässille varmat 3 pistettä umpisurkeaa Jukureita vastaan. Kumpikaan ei toteutunut. Näitä ei tosiaan kannata etukäteen jakaa sillä 3 pisteen oletuksella :)

Toutain

Luottopelaaja
Ässät on naapurille pala kakkua viiden pelin sarjassa. Sen verran huonosti on tuo joukkue pelannut jo pidempään.

Meinasin kanssa kirjoitella siitä, ettei ole mitenkään selvää, että Ässät (runkosarjan Tappara-kohtaamisista huolimatta) olisi yhtään pahempi kuin K-Espoo, joka varmaankin paremmassa vireessä nyt ja kokemusta löytyy sieltäkin. Mutta täytyy myös sanoa, ettei tuolle sekavalle, virhealttiille ja herkästi lamaantuvalle Tapparalle tarvitse minkään joukkueen olla pala kakkua. Tapparan kohdalla on kyllä ihan kaikki mahdollista 3-0 voitetusta sarjasta hävittyyn sellaiseen.

ilvesperhe

Luottopelaaja
Eilen oli jo jaettu valmiiksi 3 pistettä Lukolle ja tänään oli jaettu Ässille varmat 3 pistettä umpisurkeaa Jukureita vastaan. Kumpikaan ei toteutunut. Näitä ei tosiaan kannata etukäteen jakaa sillä 3 pisteen oletuksella :)
Juu.
Muutenkin tuossa on liian monta liikkuvaa osaa ennekuin selviää padan tai porkkanoiden sääli vastustajat.

yellowgreen

Luottopelaaja
Toivottavasti Ässät valahtaisi Mouhojen vastustajaksi eli Jukureiden voitto tilauksessa.
Tätä oon itekin pohdiskellut. Toisaalta en haluaisi Ässiä vastaan, ja meillehän ne jäisi, jos Ilves vie ja 5-8 suorittaa, eikä sieltä mee ylläreitä jatkoon 9-12.

Sais kyllä melkeen pitää ton 7 sijansa, niin hoidelkoot Espoo Tapparan.

Tänään on kyllä vedonlyöjänkin näkökulmasta ihan mieletön kierros. En nyt heti muista, onko koskaan liigakierros ilman Ilvestä kiinnostanut näin paljon.

Outo hankinta

Luottopelaaja
Tätä oon itekin pohdiskellut. Toisaalta en haluaisi Ässiä vastaan, ja meillehän ne jäisi, jos Ilves vie ja 5-8 suorittaa, eikä sieltä mee ylläreitä jatkoon 9-12.

Sais kyllä melkeen pitää ton 7 sijansa, niin hoidelkoot Espoo Tapparan.
Mielipiteitä on monia. Itse toivon mouhojen ja Ässien välistä 5 peliin venyvää ja veristä sarjaa. Siitä, jos Ässät meille tulisi vastaan, luotan kyllä että Ässillä loppuisi bensa pikku hiljaa. Kärpät ja mouhot haluisin skipata puolivälierissä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mielipiteitä on monia. Itse toivon mouhojen ja Ässien välistä 5 peliin venyvää ja veristä sarjaa. Siitä, jos Ässät meille tulisi vastaan, luotan kyllä että Ässillä loppuisi bensa pikku hiljaa. Kärpät ja mouhot haluisin skipata puolivälierissä.
Mun mielestä Ässät on ollut vaikein vastus tänä vuonna, ei oikein olla löydetty aseita niiden voittamiseen. 9/12 pistettä mennyt sinne.

Espoo taas. 1/12 jäi sinne. Pelitavallisesti jotenkin Ilvekselle sopiva vastus.

En näe tän vuoden Tapparaa verisenä taistelemassa mistään.

Kärpät haluaisin minäkin skipata. Et ei osu se taidollinen suonenveto just siihen osaan kautta. TPS saisi nyt hoitaa meille runkkarin voiton ja Kärpille kesäloman.