ilves1
Vakiokokoonpanossa
Mitä vittua nyt taasJa Stråkalle ei mitään. https://liiga.fi/fi/uutiset/17918/sportin-anton-strakalle-ei-pelikieltoa?s=09
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä vittua nyt taasJa Stråkalle ei mitään. https://liiga.fi/fi/uutiset/17918/sportin-anton-strakalle-ei-pelikieltoa?s=09
Arvasin!Horkylle kaksi:
![]()
Pelicansin Lubos Horkylle kahden ottelun pelikielto
Liigan kurinpitodelegaatio on määrännyt Pelicansin Lubos Horkylle kahden ottelun pelikiellon 11.1.2025 pelatussa Pelicans–Kärpät-ottelussa tapahtuneesta tilanteesta.liiga.fi
Kodytek potkaisee kättely jonossa = 6 peliäHorkylle kaksi:
![]()
Pelicansin Lubos Horkylle kahden ottelun pelikielto
Liigan kurinpitodelegaatio on määrännyt Pelicansin Lubos Horkylle kahden ottelun pelikiellon 11.1.2025 pelatussa Pelicans–Kärpät-ottelussa tapahtuneesta tilanteesta.liiga.fi
"...Vaikka Stråkan huitaisun osuminen Frimania käteen johtuu osaltaan Frimanin syöttöön liittyvästä käsien liikkeestä..."Ja Stråkalle ei mitään. https://liiga.fi/fi/uutiset/17918/sportin-anton-strakalle-ei-pelikieltoa?s=09
Vihellyksen jälkeinen aika on pyhä. Kyllä mä tän eron näen. Kody potkasee kaveria, joka kättelee. Horky kaveria, joka paininu just 20sek hänen päällään. On se vähän eri kuitenkin. Tosin, mun mielestä toi Kodyn 6 oli ehkä pari peliä liikaa.Kodytek potkaisee kättely jonossa = 6 peliä
Horky potkaisee painin päätteeksi = 2 peliä
Tää ei oikeesti nyt aukea mulle...
Nää perustelut vitutti kyllä erittäin paljon. Koska toi ei oo mailapainetta, jos on 3sek sit jo lähteny kiekko."...Vaikka Stråkan huitaisun osuminen Frimania käteen johtuu osaltaan Frimanin syöttöön liittyvästä käsien liikkeestä..."
Perhana, kun Friman meni lyömään kätensä Stråkan mailaan. Oma vika.
Siis kyllä minäkin eron ymmärrän, mutta en näin suurta. 4 ja 6 kävisi paremmin järkeen.Vihellyksen jälkeinen aika on pyhä. Kyllä mä tän eron näen. Kody potkasee kaveria, joka kättelee. Horky kaveria, joka paininu just 20sek hänen päällään. On se vähän eri kuitenkin. Tosin, mun mielestä toi Kodyn 6 oli ehkä pari peliä liikaa.
Ei näitä sääntäkirjojen mukaan päätetä. Komarovkin vaan purki siirretys rangaistukses kiekkoa Borgin päähän vahingossa.Siis kyllä minäkin eron ymmärrän, mutta en näin suurta. 4 ja 6 kävisi paremmin järkeen.
Perhana, kun Friman meni lyömään kätensä Stråkan mailaan. Oma vika.
Esimerkiksi Kempe vs Okany tilanteessa Okany välttyi pelikiellolta koska Kempe pelasi paskassa asenossa.Onko pelaaja nyt vastuussa mailastaan vai ei? Miksei koskaan lue päähänkohdistuneen perusteluissa, että ”pää munissa sinisellä, ei syttä antaa kieltoa”?
Vittu mitä puuhastelupaskaa taas, ois Frimanin pitäny kai pelata sen mukaan että toinen ei lyö käsille…
Ai sekin on muuttunut.Esimerkiksi Kempe vs Okany tilanteessa Okany välttyi pelikiellolta koska Kempe pelasi paskassa asenossa.
Onko pelaaja nyt vastuussa mailastaan vai ei? Miksei koskaan lue päähänkohdistuneen perusteluissa, että ”pää munissa sinisellä, ei syttä antaa kieltoa”?
Vittu mitä puuhastelupaskaa taas, ois Frimanin pitäny kai pelata sen mukaan että toinen ei lyö käsille…
Väänäsen polvitaklaus etenee lottoarvontaan.
Tilannehuone on tarkastanut lauantain #HCTPS–#PelicansFi-ottelusta tilanteen ajassa 7.47, jossa Pelicansin Miro Väänänen taklaa TPS:n Lukas Wernblomia. Ottelussa tilanteesta tuomittiin videotarkastuksen jälkeen 5+PR polvitaklauksesta.
Tilanne etenee #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.
Myös Peltola - Antti-Roiko tilanne lottokoneen syövereihin.
Tilannehuone on tarkastanut lauantain #JYPliiga–#Kärpät-ottelusta tilanteen ajassa 16.23, jossa JYPin Eetu Peltola taklaa Kärppien Aleksi Antti-Roikoa. Ottelussa tilanteesta tuomittiin videotarkistuksen jälkeen 5+PR laitataklauksesta.
Tilanne etenee #Liiga'n kurinpitodelegaation käsittelyyn.