Liigan tuomaritoiminta

Rocko

Luottopelaaja
Viestejä
1 035
"Minulla ei ole mitään sanottavaa tuomareista. On hienoa, että fanit elävät mukana, mutta valmentaja ajattelee, että pelataan paremmin, niin ei tarvitse murehtia tuomareista”, Ilveksen päävalmentaja Jouko Myrrä tuumi."

No niinpä tietysti...
Lähtökohtaisesti ei ole väärässä, kun keskittyy itse peliin, mut tämä on jo nähty, että itkemällä voi vaikuttaa siihen tuomarointiin.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 827
"Minulla ei ole mitään sanottavaa tuomareista. On hienoa, että fanit elävät mukana, mutta valmentaja ajattelee, että pelataan paremmin, niin ei tarvitse murehtia tuomareista”, Ilveksen päävalmentaja Jouko Myrrä tuumi."

No niinpä tietysti...

Suoraselkäisen valmentajan puhetta. Keskitetään energia siihen, mitä voimme omassa toiminnassamme parantaa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 392
Suoraselkäisen valmentajan puhetta. Keskitetään energia siihen, mitä voimme omassa toiminnassamme parantaa.

Juu, liiankin suoraselkäisen.

En minä nyt näe mitään kamalaa, jos vähän piipitettäisiin myös, kun pari täysin selvää jäähyä jäi viheltämättä eilen toisinpäin. Ja sitä kautta saataisiin pari alivoimaa vähemmän huomenna...

Mutta näillä mennään.

Ps. Olin melko varma jo ennen ottelua, että jäähyjä Ilves saa jokatauksessa enemmän ja helpommin. Mistä lie johtui sitten...
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vuosikausia samat naamat. Fakkiutuneet omiin käsityksiinsä, jotka kaukana puolueettomuudesta. Vitsi-Ilves elää vielä näiden päissä, veikkaan mä. Ja vasaralla on hyvät suhteet Rönniin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 085
Kyl mä valmentajana avaisin suuni, jos omaa joukkuetta kohtaa tehdään virheitä. Ei siinä mitään väärää ole. Jos olet jeejee -mies... niin sen näkee taululta vai mitä luulette mihin Late tähtäsi "itkullaan"?

Perkele, kaikki keinot käyttöön!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 085
Joka ainut valkku kertoo seeproista mielipiteen ja se vaikuttaa aina. Miksi Ilves ei käytä tätä? En ymmärrä!
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 823
Joka ainut valkku kertoo seeproista mielipiteen ja se vaikuttaa aina. Miksi Ilves ei käytä tätä? En ymmärrä!
Ahokas antoi kans vähän palautetta (lehdistötilaisuudessa) ja ihan aiheesta. Liikaa tulee myös niitä "ei pelin henkeen" kuulumattomia jäähyjä, vähän sama minkä Salmela sai jatkoajalla.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 437
Samoin Jokinen avautui Jukurien 3. erässä saamista jäähyistä vaikka 2/3 olivat päivänselviä.

 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 131
Ahokas antoi kans vähän palautetta (lehdistötilaisuudessa) ja ihan aiheesta. Liikaa tulee myös niitä "ei pelin henkeen" kuulumattomia jäähyjä, vähän sama minkä Salmela sai jatkoajalla.

Samoin antoi Marko Virtanen kritiikkiä jäähystä,missä Tapparan pelaaja luisteli Lukko pelaajan mailaan, ja siitä tuli voittomaali
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 821
Tuo on kaksipiippuinen juttu: Tietysti voit tuomareita arvostelemalla saada yhteen peliin jonkinlaista etua ja yrittää saada jonkun tilanteen vihellettyä itsellesi suosiolliseksi. Samalla annat kuitenkin vastustajalle psykologista etua ja sen viestin että oma keskittyminen ei ole 100% omassa tekemisessä vaan annat muiden asioiden häiritä oman suorituksen toteutumista. Sillä taas vastustajan on helpompi provosoida pelaajia ja päästä "ihon alle". Ainakin minä HIFK:n puolelta tulkitsisin tuon pelkona ja epätoivona että Ahokas kitisee tuomareista ja syyttää filmauksesta ja seuraavaan peliin vain lisää naaman hieromista ja muuta pikkusikaa.

Pelit ratkotaan yllättävän paljon play-off sarjoissa pelaajien ja valmentajien pään sisässä.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 131
Mielenkiintoista nähdä vaikuttaa Geeli-Ahokkaan kärkkäät kommentit seuraavan pelin tuomaritoimintaan. Mainitsi filmaamisen pariinkin kertaan. Ahokkaan haastattelu alkaa ajasta 0.50

Ahokkaalle kiitos,että nosti asian esille.

Filmaaminen on kitkettävä pois jääkiekosta. Reilu ja rehti kamppailu kuuluu jääkiekkoon, filmaaminen tappaa tunteen, kun ei uskalleta mennä tilanteisiin normaalisti, vaan pelätään,että vastustaja "kuolee" kentälle pieninmästäkin kontaktista.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 922
Joku voisi ottaa sen Ohtamaan kiinnipitämisen Suomeen ja Salmelan jäähyn tuottaneen kiinnipitämisen vierekkäin ja selittää, että linja piti hyvin ja kukaan ei ole vaikuttanut tuomareihin.

Ne vielä samasta pelistä.
Hei, kannattanee muistaa, että herrat Pyörälä ja Ohtamaa saa jostain syystä tehdä melkein mitä haluaa, sama oli joskus Kukkolassella, vittu se anto sitä keppiä eikä jäähyjä tullut. Jostain syystä nuo kokeneet on sellaisia. Tai sitten Veli-Matti Savinainen, kun on pelityyli niin rouhiva, niin saa vähän repiä ja pitää kiinni, en voi täysin ymmärtää.
 

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 752
Fakta on se, että kevällä pelit tiukkenevat ja yv:llä on suuri merkitys. Jokaisessa viime kierroksen pelissä tehtiin voittomaali ylivoimalla. Ja kaikki olivat maalin pelejä, 2 pelissä maali vielä tuli jatkoajalla.

Paineet eivät ole ainoastaan pelaajilla vaan myös tuomareilla.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 407
Säälittävää tuomari pelleilyä jälleen. Brännare ja Fonselius illan sankarit.

Jatkoaika saa kirjottaa tästäkin, antaa palaa, lupa myönnetty
Huono häviäjä menee taas tuomareiden taakse.

Ilves on vaan tällä hetkellä paska, se siitä.
 
Ylös