Puujalka
Luottopelaaja
Ilomielin. Nykyään pilkitään ihan liikaa noissa aloituksissa.Voidaanko tämä laittaa kaukalon ledeille pyöriin aina alotuksissa?
Ilomielin. Nykyään pilkitään ihan liikaa noissa aloituksissa.Voidaanko tämä laittaa kaukalon ledeille pyöriin aina alotuksissa?
Olen täysin samaa mieltä. Se on raskasta katsottavaaIlomielin. Nykyään pilkitään ihan liikaa noissa aloituksissa.
Varsinkin, kun usein aloitus uusitaan, pelaajat aloittavat samalla tavalla kuin ennenkin, sitten se onkin ok.. en tajua mikä niissä aina otetaan uusiksi.Olen täysin samaa mieltä. Se on raskasta katsottavaa
Siihen kypärän visiiriin luultavasti heijastetaan se toinen peli.Tänään seuraan mielenkiinnolla Aleksi Rantalan otteita vastuun kasvaessa. Kaveri viheltää samaan aikaan sekä Turussa, että Hämeenlinnassa liigan sivujen mukaan, joten pitää ottaa kahden näytön taktiikka käyttöön.
Tänään seuraan mielenkiinnolla Aleksi Rantalan otteita vastuun kasvaessa. Kaveri viheltää samaan aikaan sekä Turussa, että Hämeenlinnassa liigan sivujen mukaan, joten pitää ottaa kahden näytön taktiikka käyttöön.
Lainasin pätkän omaa tekstiä tuolta Tuulolan ketjusta.Katsokaa kaikki se tilanne uudestaan. Siinä seisoo päätuomari parin metrin päässä ja näkee tilanteen täydellisestä paikasta eikä tuomarilla edes käsi pilki kun kontakti tapahtuu. Siis päätuomari joka seisoo aivan vieressä ei tee elettäkään, että olisi edes harkinnut minkäänlaista jäähyä.
Joku Liigan oma VAR sitten arpoo kaverin pihalle ja yllätys yllätys ei etene kurinpitoon.
Ihan täysin sama fiilis jäänyt näkemästäniOnko vain mulla tunne, että 90% Ilveksen pelaajia pelikieltojen arvoisesti rikkoneet eivät saa itse pelissä tuomiota lainkaan, mutta jälkeen päin rapsahtaa kakkua.
Ilveksen pelaaja jos lentää pihalle, ei se aiheuta jälipyykkiä lainkaan.
Ilves ei tällä hetkellä juuri hyödy vastustajan sikailuista lainkaan, mutta itseä rokotetaan kyseenalaisesti tasaiseen puoli huumori vitosilla.
Ei mitään ongelmia.Alan kallistua sille kannalle, että kaikille kenkää ja korvataan joukolla sokeita aaseja. Ei voi ainakaan huonommin mennä.