Pelaako ne nyt 26m vai? Luulin että se jäi puheiden tasolle.Voiskohan olla, että siihen 26m kaukaloon ei oo lediä? Vai onko vaan liian modernia IIHF:lle ja mennään mielummin 100% NHL kaukalolla?
Pelaako ne nyt 26m vai? Luulin että se jäi puheiden tasolle.Voiskohan olla, että siihen 26m kaukaloon ei oo lediä? Vai onko vaan liian modernia IIHF:lle ja mennään mielummin 100% NHL kaukalolla?
Ei pelaa. Iha normikaukalo onPelaako ne nyt 26m vai? Luulin että se jäi puheiden tasolle.
En tiedä, mutta sitä vartenhan se 26m mahdollisuus tonne tehtiin. Toivottavasti jäiPelaako ne nyt 26m vai? Luulin että se jäi puheiden tasolle.
Dosty päässyt tänään ekaa kertaa Nokia Areenan jäälle harjoittelemaan.
On ihan helkkarin kiva nähdä häntä jälleen Tamperella jääkiekon parissa..!
Vaikka Tampereella olis kisat niin en maksa mistään joka vuotisista peleistä satasiaOispa Ipan poruukkaa suomi-tshekki pelissä niin vois huutaa Dostalia vanhaan tapaan
Kannatan. Itse olen menossa katsomaan kavereiden kanssa katsomaan Norja - Iso-Britannia peliä huvin vuoksi sunnuntaina, mutta tuo olisi lisäksi mukava juuri Dostyn ja Langhamerin takia.Mennään kaikki kattoon Tsekki-Itävalta peliä 44€!?
Saatan jopa huutaaOispa Ipan poruukkaa suomi-tshekki pelissä niin vois huutaa Dostalia vanhaan tapaan
Siellä on Veikkauksella kaks yhen hinnalla tohon peliinMennään kaikki kattoon Tsekki-Itävalta peliä 44€!?
On vaan ikävä jos kumpikaan ei ole maalissa dosty tai marekSiellä on Veikkauksella kaks yhen hinnalla tohon peliin
Katotko Ilveksen pelejä koskaan? Ei kyllä kannata maksaa ollenkaan, nää pelit on myös joka vuosi.Vaikka Tampereella olis kisat niin en maksa mistään joka vuotisista peleistä satasia
No se on kyllä totta. Pitää odottaa kokoonpanot ennen kun ostaa liputOn vaan ikävä jos kumpikaan ei ole maalissa dosty tai marek
No yksittäinen ottelu ei maksa ihan 200 euroo . Itse olen kyllä paljon kiinostuneempi seuraurheilusta mutta ei ole minulta pois jos se on jollekin toisinpäin. Toki toivoisin että MM-kisoilla olis enemmän spektaakkelia. Tämän voi saavuttaa esim harventamalla kisoja vaikka neljän vuoden väleihinKatotko Ilveksen pelejä koskaan? Ei kyllä kannata maksaa ollenkaan, nää pelit on myös joka vuosi.
No niin, se hintahan se syy oli. Mää jo ajattelin että yhdellekään urheilua katsovalle ei oikein sovi perusteluksi että ne on joka vuosi.. joo enemmän spektaakkelia voisi olla, silti yllättävän koviakin nimiä kisoissa on joka vuosi.No yksittäinen ottelu ei maksa ihan 200 euroo . Itse olen kyllä paljon kiinostuneempi seuraurheilusta mutta ei ole minulta pois jos se on jollekin toisinpäin. Toki toivoisin että MM-kisoilla olis enemmän spektaakkelia. Tämän voi saavuttaa esim harventamalla kisoja vaikka neljän vuoden väleihin
Ensi kesän tšekit harjoittelevat kimpassa, sillä Dostal haluaa tulla Ilveksen veskarikoutsin Markus Korhosen ammattikorkeakouluun.Vähän Dostyn haastattelua linkin takaa. Tapaaminen Kari Jalosen kanssa saanut jännän alun, ja muuta taustatietoa.
Paljastus kulisseista – tiukan Kari Jalosen pasmat sekosivat: ”Mikä mies”
Tšekin MM-tiimissä torjuvat Ilveksen Marek Langhamer ja ex-Ilves Lukas Dostal. Suomea taitava Dostal yllätti päävalmentaja Kari Jalosen.www.iltalehti.fi