Tinke18
Vakiokokoonpanossa
Ratinen käytti mun mielestä myös tätä jossain haastattelussa.Ilveksen instagram storyssä oli ainakin Svetsi
Ratinen käytti mun mielestä myös tätä jossain haastattelussa.Ilveksen instagram storyssä oli ainakin Svetsi
”Pyörän naulaimissa” mennyt hyvin viime kaudella…
”Pyörän naulaimissa” mennyt hyvin viime kaudella…
2 vuotta ollut meidän Lukas tekemässä elokuvaa?katso liitettä 11083
Muitakin hauskoja löytyy
Pyöräpyöräily Kyntsinin kuulostaa kiehtovalta.katso liitettä 11083
Muitakin hauskoja löytyy
Hemmetin hankala kehitellä chanteja ja kannustushuutoja niin että yleisö pääsee mukaan.Pyöräpyöräily Kyntsinin kuulostaa kiehtovalta.
"– Siinä vaiheessa vietin aikaa kotona ja odotin, mitä seuraavaksi tapahtuu. Agenttini esitteli pari vaihtoehtoa ja Ilves pomppasi sieltä kiinnostavana vaihtoehtona ja kuulin paljon hyviä asioita valmennuksesta ja seurasta. Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta."Lukaksen Spotlight-haastattelu
Spotlight: Lukas Svejkovsky – ”Kaikki odotukseni ovat ylittyneet” – Tampereen Ilves
Tämähän on taitava. Siinä varmasti lause, johon tiivistyvät Ilves-kannattajien ajatukset tuoreesta hyökkääjävahvistuksesta Lukas Svejkovskysta, joka pelasi itsensä heti ensimmäisellä viikolla isoksi puheenaiheeksi. Viime viikon maanantaina 22-vuotiaan yhdysvaltalaishyökkääjän sopimus Ilvekseen...ilves.com
Tillu lupasi kaikki vaimot ja autot Lukasin käyttöön, mitä foorumilaiset ovat tarjonneet Tillulle."– Siinä vaiheessa vietin aikaa kotona ja odotin, mitä seuraavaksi tapahtuu. Agenttini esitteli pari vaihtoehtoa ja Ilves pomppasi sieltä kiinnostavana vaihtoehtona ja kuulin paljon hyviä asioita valmennuksesta ja seurasta. Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta."
Ei huono.
Juu se ajelee mun mersulla.Tillu lupasi kaikki vaimot ja autot Lukasin käyttöön, mitä foorumilaiset ovat tarjonneet Tillulle.
Ja tässä se tärkein ja oleellisin asia.Lukaksen Spotlight-haastattelu
Spotlight: Lukas Svejkovsky – ”Kaikki odotukseni ovat ylittyneet” – Tampereen Ilves
Tämähän on taitava. Siinä varmasti lause, johon tiivistyvät Ilves-kannattajien ajatukset tuoreesta hyökkääjävahvistuksesta Lukas Svejkovskysta, joka pelasi itsensä heti ensimmäisellä viikolla isoksi puheenaiheeksi. Viime viikon maanantaina 22-vuotiaan yhdysvaltalaishyökkääjän sopimus Ilvekseen...ilves.com
– Nyt otetaan ihan päivä kerrallaan. Tietysti jokaisen nuoren pelaajan unelma on pelata joku päivä NHL:ssä, mutta nyt tavoitteeni on voittaa mestaruus Ilveksessä ja se on ainoa asia, joka tällä kaudella on mielessä.
Taitaa olla muutama muukin auto käytössä. Kahdesti törmätty Nesteen pumpulla. Tullut ilmeisesti luppoaikana ajeltua pitkin TamperettaJuu se ajelee mun mersulla.
Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta.""– Siinä vaiheessa vietin aikaa kotona ja odotin, mitä seuraavaksi tapahtuu. Agenttini esitteli pari vaihtoehtoa ja Ilves pomppasi sieltä kiinnostavana vaihtoehtona ja kuulin paljon hyviä asioita valmennuksesta ja seurasta. Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta."
Ei huono.
Tillu pisti legendaarisen: Sä saat täältä sellaiset edut, mitä mistään muualta et.Tillu lupasi kaikki vaimot ja autot Lukasin käyttöön, mitä foorumilaiset ovat tarjonneet Tillulle.
Eiköhän mene, kun kaikki korisliigan pelaajien hakemukset menneet läpi.Täytyy toivoa, että Lukaksen passihakemus etenee vauhdilla. Vielähän ei ole mitään varmuutta, menevätkö näiden pelaajien poikkeushakemukset Migrissä läpi.
Eiköhän mene, kun kaikki korisliigan pelaajien hakemukset menneet läpi.