Lukas Svejkovsky

Luchs

Luottopelaaja
saa suorittaa.

1000023467.jpg

Matoash

Luottopelaaja

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Lukaksen Spotlight-haastattelu

"– Siinä vaiheessa vietin aikaa kotona ja odotin, mitä seuraavaksi tapahtuu. Agenttini esitteli pari vaihtoehtoa ja Ilves pomppasi sieltä kiinnostavana vaihtoehtona ja kuulin paljon hyviä asioita valmennuksesta ja seurasta. Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta."

Ei huono.

Gmoo

Luottopelaaja
"– Siinä vaiheessa vietin aikaa kotona ja odotin, mitä seuraavaksi tapahtuu. Agenttini esitteli pari vaihtoehtoa ja Ilves pomppasi sieltä kiinnostavana vaihtoehtona ja kuulin paljon hyviä asioita valmennuksesta ja seurasta. Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta."

Ei huono.
Tillu lupasi kaikki vaimot ja autot Lukasin käyttöön, mitä foorumilaiset ovat tarjonneet Tillulle.

Reborn Lynx

Luottopelaaja
Lukaksen Spotlight-haastattelu

Ja tässä se tärkein ja oleellisin asia.
– Nyt otetaan ihan päivä kerrallaan. Tietysti jokaisen nuoren pelaajan unelma on pelata joku päivä NHL:ssä, mutta nyt tavoitteeni on voittaa mestaruus Ilveksessä ja se on ainoa asia, joka tällä kaudella on mielessä.

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa

Ei huono.
Sen jälkeen juttelin urheilujohtajan (Timo Koskela) kanssa puhelimessa ja reilu vartin puhelu riitti siihen, että olin varma tänne tulemisesta."

Tillu luki foorumia sohvalla ja huomas että toihan on ihan hyvä haku ja meillä on tohon varaa. Puhelin käteen pienet kehut joukkueesta ja valmentajasta ja sopimus sähköpostiin.

El Reino

Tähtipelaaja
Täytyy toivoa, että Lukaksen passihakemus etenee vauhdilla. Vielähän ei ole mitään varmuutta, menevätkö näiden pelaajien poikkeushakemukset Migrissä läpi.

El Reino

Tähtipelaaja
Eiköhän mene, kun kaikki korisliigan pelaajien hakemukset menneet läpi.

Katsotaan, miten linja pitää, kun asia on saanut julkisuutta. Poikkeuksellisten olosuhteiden tms. perustelu ammattilaisurheilijoiden osalta voi olla aika hankalaa perustella muihin yritysten rekrytointeihin verrattuna.