Häijään muurari
Vakiokokoonpanossa
Ensi viikolla peleillä
Mä toivon ettei tää tarkoita, että kausi on ohi.Ensi viikolla peleillä
Eli Svetsi siis loppukauden sivussaEnsi viikolla peleillä
Ei vittu, Tillu kaupoille.Ensi viikolla peleillä
Ja mä kun luulin, että palaa Mouhot peliin....Ensi viikolla peleillä
Tillu tuskin myöskään lehdessä sanoisi ettei ketään ole enää tulossa, jos Svej olisi lopullisesti klesana.Kaveri tuskin poseeraisi somessa ja muissa Ilveksen mainoksissa, jos kausi olisi ohitse. Ellei ole sitten rikkonut itseään viimepäivien reeneissä lopullisesti. Jos on lopullisesti klesana, niin parempi tulla sitä uutta laituria sisään ja hätäseen.
Antaa ny muittenkin yrittää tota porkkanoitten upottamista.Ja mä kun luulin, että palaa Mouhot peliin....
Nää kuvat oli näiden pelien kohdalla jo muistaakseni ennen maju-taukoa, eli ei sinänsä vinkki. Mutta eiköhän Svej palaile jo ennen tuota. Toivottavasti ainakin.katso liitettä 12586
Heitetään oma lusikka soppaan Svej pelaa viimeistään tiistaina 25. Eli alkuviikosta![]()
Hommasin lipun Tiistaille heti kun näin tän. Jos se Svejkovsky ei pelaa nii helvetti. Hommasin siis siinä toivossa että näkisin vielä miehen runkosarjassa paikanpäällä. Toki myös 8.3 varattu lippu eli jos ei ole kummassakaan niin en tiiä mitä sanoa.katso liitettä 12586
Heitetään oma lusikka soppaan Svej pelaa viimeistään tiistaina 25. Eli alkuviikosta![]()