Lukas Svejkovsky

Lööfin Leksa

Vakiokokoonpanossa
IMG_7657.jpeg

Viime viikolla oli Lukaksen perhe kylässä

malle

Rivipelaaja
Katsoin ensin, että Sveji olisi ollut pyörätuolissa :oops:. Onneksi olin väärässä. Ei kuulu tietenkään mulle, mutta jotenkin rauhoittaisi mieltä, jos Ilves julkaisisi jonkun kuvan tai videon jääharjoituksista, missä mies olisi jo luistimet jalassa muiden joukossa. Jos siis on jo ollut. Vai onko mulla mennyt joku kuva ohi? Vaikka sitten joku sumopuku päällä, ettei satu mitään.

1mmanuel

Vakiokokoonpanossa
SVEJ MINULLA ON NIIN IKÄVÄ SINUA

Kun kumminkin luet tätä ja ymmärrät suomen kieltä niin nyt peleille perkele.

No ei. Viisasta säästellä tätä hurjaa hyökkäysasetta varmasti pelikuntoon. Painaa muuten pleijareissa lukuisia häkkejä. Saa ottaa talteen.

BanaaniKeisari

Luottopelaaja
Katsoin ensin, että Sveji olisi ollut pyörätuolissa :oops:. Onneksi olin väärässä. Ei kuulu tietenkään mulle, mutta jotenkin rauhoittaisi mieltä, jos Ilves julkaisisi jonkun kuvan tai videon jääharjoituksista, missä mies olisi jo luistimet jalassa muiden joukossa. Jos siis on jo ollut. Vai onko mulla mennyt joku kuva ohi? Vaikka sitten joku sumopuku päällä, ettei satu mitään.
Kyllähän mies oli joukkueen kanssa jäällä uusimmassa Inside jaksossa;)

Gazdan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Sama, mutta onneks vaan jonkun Ikean parveketuoli vai mikä lie onkaan

Asylum

Luottopelaaja
Mistä porukka näitä ylipäätään kuuleee?
Tuntuu että porukka heittelee noita juttuja tänne ihan vaan omalta mutu pohjalta ja toivoo että osuis, ni sais jonkun foorumin tietäjä tittelin

Pelaajilta, huollolta, taustahenkilöiltä yms. Pienet on piirit Tampereella, että kyllä ihmiset asioita kuulee.

Gazdan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Pelaajilta, huollolta, taustahenkilöiltä yms. Pienet on piirit Tampereella, että kyllä ihmiset asioita kuulee.
Juu. Kyllä näitä asioita väkisinkin kuulee mutta yleisimmin se menee niin että joku tietäjä kertoo toiselle ja se taas toiselle jne. Eli tarina voi vaihtua aika monta kertaa kyseisen asian kanssa. Näin esimerkiksi kuulin Najmanin tilanteesta, mikä on epävarma tieto mutta vaikka kuinka totta olisikin, en sitä täällä tai missään muualla kertoisi. Myös näin oon kuullut esim. Sen että Jakke pelasi lauantaina eikä perjantaina, mikä ei suinkaan iso asia ollut. Myös kuulin ulkojäillä viime talvena mutuilua o learystä ja se toteutui siitä 1-2 päivää myöhemmin. Myös oon kuullu asioita mitä on varmaksi väitetty mutta ei oo koskaan toteutunut. Eli toisin sanoen näitä huhuja/mutuiluja tulee ja menee, jotkut on totta mutta läheskään kaikki ei.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Tällaisissa hiemankin pidemmissä loukkaantumisissa kukaan ei voi tietää viikkoja etukäteen varmuudella paluuajankohtaa. Vaikka takana olisi tietoakin niin tilanne toipumisessa voi elää. Yleensä kyllä huhut loukkaantumisten pituuksista ovat hyvin isossa kuvassa osuneet - varmasti tälläkin kertaa.

Don Corleone

Luottopelaaja
Mistä porukka näitä ylipäätään kuuleee?
Tuntuu että porukka heittelee noita juttuja tänne ihan vaan omalta mutu pohjalta ja toivoo että osuis, ni sais jonkun foorumin tietäjä tittelin
Olisi pitänyt pistää taas sarkasmileima.