Lukas Svejkovsky

200IQ Ilves Club

Rivipelaaja
Vähän kyllä mietityttää tää Svejkovskyn tilanne.Mahtava pelaaja mutta nyt kyllä alkaa olee se tilanne että käytännössä ollut niin pitkään poissa että mikä mahtaa olla hyöty joukkueelle loppukaudesta?Pelikuntoon ei hetkessä päästä vaikka pian palaisikin.Toivotaan kuitenkin parasta.
Influenssa, eiköhän pelaa pian.

tynamo

Luottopelaaja
Eli ens tiistaina Pelicans ehkä?Saa siis 2 peliä alle ennen pleijareita...Iso kysymysmerkki mutta toivotaan käänteentekevää sellaista!
Pakko olla melko pian kovassa tikissä, kun Suomi on sivussa. Muuten ollaan nallipyssykerho puolivälierissä.

Neitikiekko

Luottopelaaja
Aika heikoksi on jäänyt tämän vahvistuksen anti. Eihän loukkaantumisille ja sairastelulle mitään voi mutta. Jos Haapalalle ei voi tarjota kuin murusia niin…

Ondrej Fucking Kos

Vakiokokoonpanossa
Paluu päivää en tiedä, mutta ainakin tästä lähteestä oon kuullut lieriön molemmat siirrot n. Päivää ennen kun soppari julkaistiin ja sit kaiken näköistä muuta esim. Männyn jatkot tänä vuonna. Sit ainaskin Hölön ja Dominon (sen tais tietää kaikki ennen julkistamista) mutta kuitenkin. Kyseessähän tietenkin huhu ja eihän kaikki huhut paikkaansa pidä mutta tähän kyllä uskon.

• Tykkää
Reactions: 000

ipa1970

Luottopelaaja
Aika heikoksi on jäänyt tämän vahvistuksen anti. Eihän loukkaantumisille ja sairastelulle mitään voi mutta. Jos Haapalalle ei voi tarjota kuin murusia niin…
Ensimmäistä kertaa euroopan sarjassa, 13 peliin 6+5, 23v.

Kaverilla liike, kädet, pää mintissä.

Melkosen varma yli 20 maalin ja 50 pinnan viihdyttävä pelaaja ensikauden rosterissa.
Tämä ja klingberg pidettävä.

Eri profiilin pelaajia mutta tähän sarjaan kärkivitjojen kärkiukkoja.

Ainoa funtsimisen aihe pääsevätkö yhdessä yli 100 pinnan ensi kaudella.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Niin, edelleenkään ei aukea. Svej:llä ei ole samanlaista loukkihistoriaa kuin Haapalalla ja melko varmasti Haapala olisi hiukan kalliimpi kuin Svej.
Juu, eihän tuossa muuta motiivia ollut, kuin nostaa esiin Svej (ja etenkin foorumin "epäilys" kalliista optiosta tällaisen "lasinilkan" osalta), kenen potentiaalista ei olla vielä saatu tiristettyä kuin pieni osa. Ja verrata sitä sitten Haapalaan, kelle olisi pitänyt pystyä ilmeisesti painamaan mottipäinen, kun "tiedetään mitä saadaan".

Näin mä sen luin - ts. Kaiken pitää olla paskaa, koska Ilves.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Juu, eihän tuossa muuta motiivia ollut, kuin nostaa esiin Svej (ja etenkin foorumin "epäilys" kalliista optiosta tällaisen "lasinilkan" osalta), kenen potentiaalista ei olla vielä saatu tiristettyä kuin pieni osa. Ja verrata sitä sitten Haapalaan, kelle olisi pitänyt pystyä ilmeisesti painamaan mottipäinen, kun "tiedetään mitä saadaan".

Näin mä sen luin - ts. Kaiken pitää olla paskaa, koska Ilves.
No ihan saatanan paska vertaus jos tuo oli pointti.

yellowgreen

Luottopelaaja
No ihan saatanan paska vertaus jos tuo oli pointti.
Kukas nyt heräs vähän kiukkusena paikallispelipäivään? Eihän tuo edes ole @Miika Lundin kommentti alunperin. Itse ymmärsin sen vähän sellaisena pohdintana @Neitikiekko puolelta, että voiko Svejkovskylle tarjota kovin kummosia ensi kaudesta, jos Haapalellakaan ei foorumin mukaan voi tarjota kuin murusia. Ei se nyt niin vakavaa oo, mielipide-eroja tai peräti sarkasmia siitä, kun täällä on mielipiteitä laidasta laitaan Haapalan suhteen. Mottipäisestä murusiin.

Pohdintaan liittyen todettava, että jos optioon on kirjattu melko kallis jatko, voi tällainen loukkaantumiskierre avata neuvottelumahdollisuutta siihen, että pelaajan saakin ensi kaudeksi halvemmalla, koska näyttöjä on vielä aika vähän.

Toutain

Luottopelaaja
Kukas nyt heräs vähän kiukkusena paikallispelipäivään? Eihän tuo edes ole @Miika Lundin kommentti alunperin. Itse ymmärsin sen vähän sellaisena pohdintana @Neitikiekko puolelta, että voiko Svejkovskylle tarjota kovin kummosia ensi kaudesta, jos Haapalellakaan ei foorumin mukaan voi tarjota kuin murusia. Ei se nyt niin vakavaa oo, mielipide-eroja tai peräti sarkasmia siitä, kun täällä on mielipiteitä laidasta laitaan Haapalan suhteen. Mottipäisestä murusiin.

Pohdintaan liittyen todettava, että jos optioon on kirjattu melko kallis jatko, voi tällainen loukkaantumiskierre avata neuvottelumahdollisuutta siihen, että pelaajan saakin ensi kaudeksi halvemmalla, koska näyttöjä on vielä aika vähän.

Ei kai @Jäähykuningas18 Miikalle mitään kiukkuillut, ja allekirjoitan näkemyksen paskasta/epäloogisesta vertauksesta, kun Haapala otetaan esille Svejn tapauksessa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ei kai @Jäähykuningas18 Miikalle mitään kiukkuillut, ja allekirjoitan näkemyksen paskasta/epäloogisesta vertauksesta, kun Haapala otetaan esille Svejn tapauksessa.
Ihmettelin vaan kahden osapuolen vääntöä sinänsä hyvin turhasta asiasta näin heti aamusella, kun kumpikaan ei ole alkuperäinen kirjoittelija.

En mä nyt tiedä onko kyseessä kovin hyvä vertaus välttämättä, mutta siinä missä Nättisen palkkaa heilutellaan joka paikassa vitsinä, niin en mä nyt näe tätä heittoa Haapalan lasisuudesta ja palkasta mitenkään mahdottoman kaukaa haetuksi kommentiksi liittyen poissaolojen määrään.

Ehkä olen vain hyvällä tuulella. Vaikuttaisi aurinkoiselta päivältä, paikallispeli, perjantai ja hyviä uutisia heti aamusta, niin olen ehkä eri tunnetasolla kuin tämä foorumi.