Lukas Svejkovsky

Toutain

Luottopelaaja
Ihmettelin vaan kahden osapuolen vääntöä sinänsä hyvin turhasta asiasta näin heti aamusella, kun kumpikaan ei ole alkuperäinen kirjoittelija.

En mä nyt tiedä onko kyseessä kovin hyvä vertaus välttämättä, mutta siinä missä Nättisen palkkaa heilutellaan joka paikassa vitsinä, niin en mä nyt näe tätä heittoa Haapalan lasisuudesta ja palkasta mitenkään mahdottoman kaukaa haetuksi kommentiksi liittyen poissaolojen määrään.

Ehkä olen vain hyvällä tuulella. Vaikuttaisi aurinkoiselta päivältä, paikallispeli, perjantai ja hyviä uutisia heti aamusta, niin olen ehkä eri tunnetasolla kuin tämä foorumi.

Tulkittiin eri tavalla. Mä en nähnyt heidän välistä vääntöään, vaan uskon heidän olevan jopa samoilla linjoilla. Arvelen, että @Jäähykuningas18 :kin ajatteli alkuperäisen kirjoittajan pointin todennäköisesti olevan jotain sellaista, joksi @Miika Lundin sitä tulkkasi. Saatan tietysti olla väärässä.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Tulkittiin eri tavalla. Mä en nähnyt heidän välistä vääntöään, vaan uskon heidän olevan jopa samoilla linjoilla. Arvelen, että @Jäähykuningas18 :kin ajatteli alkuperäisen kirjoittajan pointin todennäköisesti olevan jotain sellaista, joksi @Miika Lundin sitä tulkkasi. Saatan tietysti olla väärässä.
Juu ei meillä @Jäähykuningas18 kanssa mitään kränää ollut/ole, koitin kääntää vaan alkuperäistä postausta hyvinkää-Ilvesfoorumi-sanakirjalla selkokielelle. :)

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Kukas nyt heräs vähän kiukkusena paikallispelipäivään? Eihän tuo edes ole @Miika Lundin kommentti alunperin. Itse ymmärsin sen vähän sellaisena pohdintana @Neitikiekko puolelta, että voiko Svejkovskylle tarjota kovin kummosia ensi kaudesta, jos Haapalellakaan ei foorumin mukaan voi tarjota kuin murusia. Ei se nyt niin vakavaa oo, mielipide-eroja tai peräti sarkasmia siitä, kun täällä on mielipiteitä laidasta laitaan Haapalan suhteen. Mottipäisestä murusiin.

Pohdintaan liittyen todettava, että jos optioon on kirjattu melko kallis jatko, voi tällainen loukkaantumiskierre avata neuvottelumahdollisuutta siihen, että pelaajan saakin ensi kaudeksi halvemmalla, koska näyttöjä on vielä aika vähän.
Sulla meni nyt kyllä ihan ohi koko juttu. En todellaan Miikalle tässä avautunut.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Tästä viestistä mä siis oletin, että teillä meni ristiin, kun Miika puolustautui. Mutta ei mitään, mä katoin koko hommaa turhan foorumilaseilla :D
Juu (ei me eri mieltä oltu), menee jo OT:n puolelle, mutta kuten totesin...

+20v aviossa ;) tulee usein ihan refleksinomaisesti :p

jub^^

Luottopelaaja
Harmi jos kaverin kausi pilattiin hätäilemällä Lahden peliin. Pakko olisi askiin saada ennen pleijareita että vähän tottuisi...

yellowgreen

Luottopelaaja
Harmi jos kaverin kausi pilattiin hätäilemällä Lahden peliin. Pakko olisi askiin saada ennen pleijareita että vähän tottuisi...
Järkevää antaa lisäaikaa kun top4 varma ja tossa on 1,5vk väliä joka tapauksessa. 1-2 peliä ei tois mitään lisää nyt.