Puuttuisko siitä herkkyys / oikea-aikaisuus?Eemelin liike on jostain syystä ollut huomattavasti viimekautta heikompaa.
Hyvä paikka Romanilla iskeä maali. Rajaniemeltä hyvä torjunta.
Omaan silmään näyttää kuin olisi jalat ”tukossa”. Luistelu näyttää ettei jalka vaan yksinkertaisesti riitä. Vaikka supi liigassa painaa pinna per peli tahtia niin on pari napsua jäljessä viimekauden peli-ilmeestä.Puuttuisko siitä herkkyys / oikea-aikaisuus?
Eikö ole tilastoa missä näkee peliajan paljonko kukin ollut kiekossa ottelun aikana? Olisi ihan mielenkiintoinen tilasto.
Roman pelannut tänään näkyvänmin kuin kertaakaan ipassa. Tosin suomen parhaat pyöritykset myös ollut romanin ketjun aikana.
Tämä vahvistaa ainakin omaa mielipidettä siitä että liiga ja ilves väärä sarja ja joukkue romanille.
Ilveksessä tulevat ainoastaan romanin heikkoudet näkyviin.
Itse olen maajoukkuepelien ystävä ja normaalisti olisin kanssasi eri mieltä, mutta nyt täytyy sanoa, että jokin tämän turnauksen fiiliksestä puuttuu. Vähän pakon makua ja se jotenkin näkyy myös näissä peleissä?Saatanan turha turnaus ei voi muuta sanoa. Ei puuttuis kun muuta tartunta niin kruunais koko paskan.Kyllä olis liigaa seurannut mieluummin..
Normaalisti tykkään maajoukkueen peleistä myös. Täysin päätön ja väkisin pelattava turnaus tähän tilanteeseen.Itse olen maajoukkuepelien ystävä ja normaalisti olisin kanssasi eri mieltä, mutta nyt täytyy sanoa, että jokin tämän turnauksen fiiliksestä puuttuu. Vähän pakon makua ja se jotenkin näkyy myös näissä peleissä?
Venäläiset toki paljon nopeampia ja vahvempia. Tyylillisesti joukkueet ovat kaukana toisistaan. Ei ehkä ihan voida puhua ääripäistä, muttei paljon puutukaan.Olipas Venäjän nuorten joukkue taitava, nopea ja vahva. Ihan kuin meitin Ilves.
Eikös maajoukkue-edustuksen pitänyt aiheuttaa 4 päivän karanteeni? Valtteri Kemiläinen näköjään pelaa golfia Patrik Virran, Anton Levtchin ja Matias Lehtosen kanssa tänään Riverissä.
Eikös maajoukkue-edustuksen pitänyt aiheuttaa 4 päivän karanteeni? Valtteri Kemiläinen näköjään pelaa golfia Patrik Virran, Anton Levtchin ja Matias Lehtosen kanssa tänään Riverissä.