Maaotteluseuranta

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Jos ruotsinkieli ei taivu, laittakaa selaimesta käännös ja lukekaa ruotsalaisten copeja livenä: Ishockey: Följ Juniorkronorna i JVM

Syyt häviöön:
>Tuomarit
"Minuutti: 69. Siinä loppu. Suomi päättää jatkoajalla voimapelissä. Benjamin Rautiainen ratkaisee, mutta ovela laukaus tiukasta kulmasta.

Asiantuntija Håkan Loob ei usko, että kyseessä on karkotus. "En näe mitään rajoituksia", hän sanoo.

Katso ratkaiseva maali ja Ruotsin karkotus ennen maalia pelaajassa ."

Mulla lukee näin :D

bxl-man

Share Ilves #18
Olipa komea hööpötys tuo ratkaisu maali. No-look shot!!

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Oon aika paljon Mikkolalle antanut kritiikkiä, että ei ole vakuuttanut, mutta kyllä täytyy sen verran tunnustusta antaa, että siellähän se joukkue vaan on finaalissa.

Paljon toki on Rimpisen harteilla, kuten tuo 3:s erä, jossa Suomella ei ollut kyllä palaakaan. 20-3 taisi olla laukaukset Ruotsille.

Mutta yleensä voittamiseen tarvitaan myös loistavaa maalivahtipeliä ja siksi tunnustus myös valmennuksen suuntaan.

Teme-74

Luottopelaaja
Meni pari vuotta sitten kuulemma ihan hermot valmentajaansa ja omaan rooliinsa Ipassa ja oli jotenki osoittanut mieltään ettei siitä oikeen ollut paluuta.Paha menetys
Nythän voi tämä valmentaja todeta sankarista "Minä valmensin Rautiaista ja minun valmennuksestani hän lähti Ilveksestä pois" ?