Maaotteluseuranta

bxl-man

Share Ilves #18
Siinähän oli jatkoajallakin (vai oliko 3.lopussa?) täysin identtinen kiinnipito ruotsalaiselta, josta ei jostain syystä jäähyä vihellelletty. Toinen, ehkä vähän jopa heppoisempi, oli sitten jatkoajalla ”pakko” viheltää.

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Onko tuosta ottelusta jossain kokonaista tallennetta tarjolla? Haluaisin katsoa sen tuota tilannetta edeltäneen suomalaispelaajan kaatumisen noin suurin piirtein samassa kohdassa kenttää, että kompastuiko kiekkoon, kaatuiko itse vai oliko siinä kampitus. Tilanteessa silmät hieman ristissä tuli luultua sitä kampitukseksi, mutta siitä ei tullut vihellystä.

Torski

Tähtipelaaja
Jatkoajan jäähy oli päivänselvä. Molempiin suuntiin. Toisessa osui maila visiiriin, toisessa susikädellä otti kiinni joka on IIHF säännöissä rangaistava teko.

Ihme narinaa mediassa ja ruotsissa.

Toutain

Luottopelaaja
Olikos Osakari Saari ja Ismo Lehkonen sitä mieltä, että toi Kanadan U20 porukka menis HEITTÄMÄLLÄ 8 parhaan joukkoon Liigassa?
Mietin nyt vaan kun tippuvat toista vuotta putkeen tsekeille puolivälierissä.

Täytyis varmaan ensiksi päästä U20 kisoissa mitalipeleihin, että aletaan puhuun teoreettisesta menestyksestä Liigassa :)

Kuten tuoreeltaan silloin kirjoitin, niin Lehkonen sanoi, että USA:n ja Kanadan U20-joukkueet menisivät pleijareihin(TOP12) ja Saari siihen oikein varmana perään, että kyllä mitaleista pelaisivat.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kuten tuoreeltaan silloin kirjoitin, niin Lehkonen sanoi, että USA:n ja Kanadan U20-joukkueet menisivät pleijareihin(TOP12) ja Saari siihen oikein varmana perään, että kyllä mitaleista pelaisivat.
Ismo "Liigasta pitää tehdä AHL" Lehkonen ja Oskari "salibandyvalmentaja" Saari.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Ei saa Sebu tänäänkään vastuuta
Vaikka me Ilvesmieliset haluaisimme nähdä Sebun askissa, niin pitää nähdä se puoli että tuo jengi on pelannut itsensä finaaliin.

Ei tässä oikein voi valmennustakaan syytellä. Finaalipaikka puhuu näyttönä.

Teme-74

Luottopelaaja
Mulla on kyllä tunne että tänään tulee Jenkeiltä kunnolla köniin.

jurgen

Tähtipelaaja
Suomi voittaa saletisti kultaa, mutta lukemista en tiedä!

Toutain

Luottopelaaja
Tästä Anni Jämsästä tulee hyvin positiiviset vibat. Puhuu hyvää englantia ja muutenkin ollut moitteeton omassa hommassaan Kekäläisen rinnalla ainakin sen, mitä itse olen noita sattunut näkemään. Entinen koripalloilija ja ilmeisesti koripallotoimittajana tehnyt hommia.

King98

Luottopelaaja
Tästä Anni Jämsästä tulee hyvin positiiviset vibat. Puhuu hyvää englantia ja muutenkin ollut moitteeton omassa hommassaan Kekäläisen rinnalla ainakin sen, mitä itse olen noita sattunut näkemään. Entinen koripalloilija ja ilmeisesti koripallotoimittajana tehnyt hommia.
Samaa mieltä, erittäin hyvin hoitaa hommansa.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Etenkin nuo GM-haastikset on ollu todella hyviä läpi kisojen. Keklu on ollut jokaisessa oikeastaan vain korvina ja Anni hoitanut puhumisen.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Onkohan Otto Rauhala antanut jo kommenttinsa Aamulehteen tuosta kanadalaisten buuaamisesta tälle tshekkien Sikoralle?
Iltasanomien sivulla lukee jo, että käyttäytyy kanadalaisyleisö lapsellisesti. Onko sittenkin jo soittanut toimitukseen tuomitakseen tuon?

Ikurin Vire

Onkohan Otto Rauhala antanut jo kommenttinsa Aamulehteen tuosta kanadalaisten buuaamisesta tälle tshekkien Sikoralle?
Pikkulinnut visertää että Otto on ollut koko matsin korva kiinni kajarissa vain kuunnellaakseen kuuluuko sieltä sana "whore"

Viimeksi muokattu:

Ikurin Vire

Tshekin kannattais laittaa Kossin poika laukoon jos haluaa voittaa.