Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos Osakari Saari ja Ismo Lehkonen sitä mieltä, että toi Kanadan U20 porukka menis HEITTÄMÄLLÄ 8 parhaan joukkoon Liigassa?
Mietin nyt vaan kun tippuvat toista vuotta putkeen tsekeille puolivälierissä.
Täytyis varmaan ensiksi päästä U20 kisoissa mitalipeleihin, että aletaan puhuun teoreettisesta menestyksestä Liigassa![]()
Ismo "Liigasta pitää tehdä AHL" Lehkonen ja Oskari "salibandyvalmentaja" Saari.Kuten tuoreeltaan silloin kirjoitin, niin Lehkonen sanoi, että USA:n ja Kanadan U20-joukkueet menisivät pleijareihin(TOP12) ja Saari siihen oikein varmana perään, että kyllä mitaleista pelaisivat.
Vaikka me Ilvesmieliset haluaisimme nähdä Sebun askissa, niin pitää nähdä se puoli että tuo jengi on pelannut itsensä finaaliin.Ei saa Sebu tänäänkään vastuuta
Samaa mieltä, erittäin hyvin hoitaa hommansa.Tästä Anni Jämsästä tulee hyvin positiiviset vibat. Puhuu hyvää englantia ja muutenkin ollut moitteeton omassa hommassaan Kekäläisen rinnalla ainakin sen, mitä itse olen noita sattunut näkemään. Entinen koripalloilija ja ilmeisesti koripallotoimittajana tehnyt hommia.
Etenkin nuo GM-haastikset on ollu todella hyviä läpi kisojen. Keklu on ollut jokaisessa oikeastaan vain korvina ja Anni hoitanut puhumisen.Tästä Anni Jämsästä tulee hyvin positiiviset vibat. Puhuu hyvää englantia ja muutenkin ollut moitteeton omassa hommassaan Kekäläisen rinnalla ainakin sen, mitä itse olen noita sattunut näkemään. Entinen koripalloilija ja ilmeisesti koripallotoimittajana tehnyt hommia.
Iltasanomien sivulla lukee jo, että käyttäytyy kanadalaisyleisö lapsellisesti. Onko sittenkin jo soittanut toimitukseen tuomitakseen tuon?Onkohan Otto Rauhala antanut jo kommenttinsa Aamulehteen tuosta kanadalaisten buuaamisesta tälle tshekkien Sikoralle?
Pikkulinnut visertää että Otto on ollut koko matsin korva kiinni kajarissa vain kuunnellaakseen kuuluuko sieltä sana "whore"Onkohan Otto Rauhala antanut jo kommenttinsa Aamulehteen tuosta kanadalaisten buuaamisesta tälle tshekkien Sikoralle?