Vauvakannattaja
Vakiokokoonpanossa
Parisuhde ei ole este vaan hidastakatso liitettä 15733
Rysäytti kerrasta myös kaikkien foorumistien, Ilvesmielisten ja vaimojen unelmat risaksi.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parisuhde ei ole este vaan hidastakatso liitettä 15733
Rysäytti kerrasta myös kaikkien foorumistien, Ilvesmielisten ja vaimojen unelmat risaksi.
No tämä olisi se mitä tällä hetkellä pyydetään, kun Pavlatin se suurin ongelma on se ettei malta mitenkään pysyä siinä kiekon tiellä."En tee sirkustemppuja, vaan olen tyynesti kiekon tiellä." Tykkään, selkeästi rauhallinen ammattimies.
Sepä. Tarvitaan rauhaa eikä ylipelaamista ja säntäilyä. Ja toki helpottaa, jos ei ihan joka kiekkoa pelätä, mitä kohti tulee.No tämä olisi se mitä tällä hetkellä pyydetään, kun Pavlatin se suurin ongelma on se ettei malta mitenkään pysyä siinä kiekon tiellä.
Ai eikö se ole viä teille kerennyEi malta odottaa, että näkis miehen jo tositoimissa.
Pitää varmaan kiirettä, ei ole vaimo ja lapset nähneet isää varmaan maanantain jälkeenAi eikö se ole viä teille kerenny![]()
Juu, ei tietty. Kiinostaa vaan kumpi. Saisivat nyt tästäkin toimistolta tiedottaa hetimmiten. Itse toivoisin Dominon jäävän Mantaliksen kaveriksi.Lienee selvää, että kolmea maalivahtia ei roikoteta seurassa. Kolmas lainataan, kun nämä eivät saa U20-pelata. Onkohan Pyry liikaa naapuriin kallellaan?
Eiköhän se täl viikol selviä kokoonpanoista kumpi lähteeJuu, ei tietty. Kiinostaa vaan kumpi. Saisivat nyt tästäkin toimistolta tiedottaa hetimmiten. Itse toivoisin Dominon jäävän Mantaliksen kaveriksi.