yellowgreen
Luottopelaaja
Kenkälaatikkoon.Menikö tuo muuten alle 190 senttiselle maalivahdille Tammisen Sebagon kenkälaatikkoon maalin kattoon vai kainalosta etukulmasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kenkälaatikkoon.Menikö tuo muuten alle 190 senttiselle maalivahdille Tammisen Sebagon kenkälaatikkoon maalin kattoon vai kainalosta etukulmasta?
Juu ei ja siinäkin maalissa oli vielä mukana.Armalikselle puhtaat paperit, tuomari virhe ja toiselle ei voi mitään..
No ei tietenkään yhden pelin perusteella mitään isoja johtopäätöksiä voi tehdä.Puhtaat paperit, mutta mun silmään eka erä oli hermostuneen näköistä tekemistä. Kiekot vähän pomppi ja kerran pelasti tolppa. Kahteen viimeiseen ei oikein testattukkaan. Maaleista ei voi syyttää, mutta en mä tämän pelin perusteella kyllä tekisi johtopäätöksiä mihinkään suuntaan. Seuraavat pelit näyttänevät millainen veskari saatiin.
Puhtaat paperit, mutta mun silmään eka erä oli hermostuneen näköistä tekemistä. Kiekot vähän pomppi ja kerran pelasti tolppa. Kahteen viimeiseen ei oikein testattukkaan. Maaleista ei voi syyttää, mutta en mä tämän pelin perusteella kyllä tekisi johtopäätöksiä mihinkään suuntaan. Seuraavat pelit näyttänevät millainen veskari saatiin.
Näistä samaa mieltä. Mutta maalin jälkeen läpiajosta tullut laukaus mun mielestä vähän lipsahti läpi, mutta tolppa pelasti. Sen jälkeen kyllä varmojakin koppeja. Kuten sanoin, puhtaat paperit, mutta todellinen taso nähdään vasta myöhemmin.Ensimmäinen kohti tullut veto oli täysin ennakoimaton suuntaa muuttanut laukaus. Jukureiden maalissa ei voinut tehdä mitään. Siinä maskin takaa suuntaa muuttanut kiekko, jota ei voinut patjalla kuolettaa ja sen jälkeen tapahtui mitä tapahtui. En kyllä nähnyt mitään hermostuneisuutta. Päinvastoin oli varsin eleetön. Totuttelemista varmasti oli, mutta eipä tämä mies sitä näyttänyt paljoa vaativan.
Se nyt on ihan selvää, ettei vahvoja johtopäätöksiä yhdestä pelistä suuntaan eikä toiseen.