Marek Langhamer

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 891
Saravon ja Pesosen papereissa Zagidulin on ykkönen.
No eihän sillä nyt ole yhtään mitään merkitystä.

Itse veikkailen, että Langhamer nappaa itselleen Urpo Ylönen ja Lasse Oksanen palkinnot runkosarjasta.

Urpo Ylönen palkintoa pidän käytännössä varmana. Jos HPK pääsee pudotuspeleihin niin Joly ansaitsee Lasse Oksanen palkinnon.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 449
Vaikka HPK ei pääsisi pleijareihin ni mielestäni Joly ansaitsee Lasse Oksanen palkinnon. Reilusti voi sanoa että selvästi Liigan paran kenttäpelaaja.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 785
Itse en kyllä ymmärrä että miten Zagidulin on paras, ja perustelut että pelannut eniten pelejä. Eli jos välillä peluutetaan kakkos maalivahtia, samalla ykkös veskarin arvostus laskee
Minä ymmärrän sinänsä. On tuossa kuitenkin reilusti enemmän pelattuja otteluita ja tilastot lähellä. Mutta silti olen sitä mieltä että kyllä studion olisi Marek pitänyt valita.

Se olisi ollut mielenkiintoista jos Marek olisi pelannut nuo heittipussipelit ja pelannut pari nollaa lisää että mitä studio olisi sitten valinnut.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
No, niin tai näin, ei se Zagidulin huono ole ollut. Pelannut todella hurjan määrän matseja todella kovilla statseilla. Menköön suitsutus sinne. Ilves-Lukko pelissä Marek näytti olevan paljon parempi. Tuossa on selvästi kaksi liigan parasta molaria. C More haluaa haastaa näkemystä, Liiga tekee omat runkosarjatulkintansa, mutta itse toivon että Marekista tulee pleijareiden mvp.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
” Marek näytti perjantaina olevan parempi” - kommentit. Aika lyhyt otanta verrata yksittäiseen otteluun perusteita. Muistellaan Raumalla pelattuja, joissa King Marek ollut selvästi huonompi.

En ota kantaa kumpi on parempi, koska se on mahdottumuus. Asia on monen asian summa. Pelitapa, laukaisu sektorit, loukkaantumiset taustalla yms. Fakta ainoastaan sen, että ovat liigan top3 maalivahteja molemmat täysin varmasti.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
” Marek näytti perjantaina olevan parempi” - kommentit. Aika lyhyt otanta verrata yksittäiseen otteluun perusteita. Muistellaan Raumalla pelattuja, joissa King Marek ollut selvästi huonompi.

En ota kantaa kumpi on parempi, koska se on mahdottumuus. Asia on monen asian summa. Pelitapa, laukaisu sektorit, loukkaantumiset taustalla yms. Fakta ainoastaan sen, että ovat liigan top3 maalivahteja molemmat täysin varmasti.
En halua itsekään ottaa siihen enempää kantaa kuin sen että se on parempi kumpi vetää pidemmällä keväällä parempia suorituksia, silloin kun ratkotaan ottelupareja.
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
” Marek näytti perjantaina olevan parempi” - kommentit. Aika lyhyt otanta verrata yksittäiseen otteluun perusteita. Muistellaan Raumalla pelattuja, joissa King Marek ollut selvästi huonompi.

En ota kantaa kumpi on parempi, koska se on mahdottumuus. Asia on monen asian summa. Pelitapa, laukaisu sektorit, loukkaantumiset taustalla yms. Fakta ainoastaan sen, että ovat liigan top3 maalivahteja molemmat täysin varmasti.
Marek on itseasissa pelannut vain yhden ottelun tällä kaudella Raumalla. Se oli se älyvapaa peli, jossa joukkue edessä oli ihan puhki pelattuaan vieraspelin myös edellisenä päivänä ja kaiken kaikkiaan viisi ottelua kahdeksan päivän sisään, kun taas Lukko oli huilannut viikon. Joulukuun Lukko-ottelussa Raumalla oli Malek maalissa, koska Marek(kin) oli EHT-turnauksessa.

Sinänsä yhden ottelun otanta on tietenkin huono, mutta nyt kun taistellaan konkreettisesti niistä runkosarjan sijoituksista ja mennään kohti ratkaisupelejä, niin mittaa se myös maalivahdin luonnetta ja kestävyyttä. Perjantaina Marek oli parempi ja uskon ja toivon, että on sitä myös jatkossa, kun pelit vaan kovenevat.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 552
Sporttimeisterit Podcastissa Sebastian Waheeb vieraana. Sanoi että omissa papereissa laittaa Langhamerin Zagidulinin edelle omaan All Stars-kentälliseen.

Pakko sanoa että itse tekisin samoin. Jos Langhameria ei saa ottaa, kakkosvalintani ei olisi Malek. Jotenkin näen Langhamerin voittavampana (kuin Zagi). Pärjäsi hyvin siinä Myrrän ajassakin. Organisoidun puolustuksen takana aina helpompaa.
 

Reima#21

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
575
Mikä on Hamerin statsit paikallispeleistä, siis pelattujen osalta viime ja tää kausi?
Montako voittoo ja tappioo?
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Ja näissä tappioissa molemmissa yksi päästetty maali. Ei välttämättä siis veskariin silloin olla hävitty :)
Hirveästi enempää ei veskarilta voi odottaa. Ei ole oikein realistista pitkällä seurantajaksolla, että tekisi itse vähintään yhtä paljon maaleja kuin päästää...
 
Ylös