Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Taas sama.Tillu, toivottavasti tämä mies on sidottu Ilvekseen loppuiäkseen.
Taas sama.Tillu, toivottavasti tämä mies on sidottu Ilvekseen loppuiäkseen.
Ei varmasti löydy. Langhamer on liigan kovin yksittäinen pelaaja tällä hetkellä.Jatkosopimusta vaan. Ei löydy parempaa mistään.
Ei varmasti löydy. Langhamer on liigan kovin yksittäinen pelaaja tällä hetkellä.
Jos minä allaolevaa luen oikein, niin onkos nyt Langhamerilla yhden kauden runkosarjanollapelien ennätys?
"Yhden kauden aikana torjuttujen nollapelien ennätys on jaettuna Mika Pietilällä (5+2=7)* kaudelta 2000-01 ja Antti Lehtosella (5+2=7)* kaudelta 2016-17. *Runkosarja + pudotuspelit."
Mielenkiintoinen kysymys. Toisaalta vähän hankala verrata, kun hieman eri tilanteessa koko organisaatio oli kun Dostal täällä pelasi, oltiin aloitettu se nousu kohti kärkeä. Väitän että Dosty oli yksi suurimpia syitä miksi Myrrän aikana kärkikastiin sillä pelitavalla noustiin, joukkue edessä ei kuitenkaan niin tiiviisti puolustanut. Väitän että se koronakausi olisi ollut mahdollista klaarata päätyyn asti Dostalin avulla.Kumpikohan on ollut Ilveksessä parempi, Dostál vai Marek? Molemmat tajuttoman hyviä veskareita, toivottavasti saadaan kuninkaalle jatko! Ja onhan meillä vielä kaksi nuorta tšekkiä kasvamassa näiden saappaisiin, vaikka toki Bizonin potentiaali minulle täysi kysymysmerkki.
Kumpikohan on ollut Ilveksessä parempi, Dostál vai Marek? Molemmat tajuttoman hyviä veskareita, toivottavasti saadaan kuninkaalle jatko! Ja onhan meillä vielä kaksi nuorta tšekkiä kasvamassa näiden saappaisiin, vaikka toki Bizonin potentiaali minulle täysi kysymysmerkki.
Varmaankin tämän kauden Marek on kovin. Dostal oli kokoajan kyllä loistava, mutta Marek on paikoittain vaikuttanut suorastaan ohittamattomalta.Kumpikohan on ollut Ilveksessä parempi, Dostál vai Marek? Molemmat tajuttoman hyviä veskareita, toivottavasti saadaan kuninkaalle jatko! Ja onhan meillä vielä kaksi nuorta tšekkiä kasvamassa näiden saappaisiin, vaikka toki Bizonin potentiaali minulle täysi kysymysmerkki.
Samaa sanoi myös Nyman, Aamulehden haastattelussa.Virtasta lainatakseni: "Aika kiva pelata kun on sarjan paras kassari maalissa".
Olipahan pelastus toisessa erässä. Kurko!
Nojaa, Dostal oli ihan käsittämättömän kova, varsinkin siinä kauden alussa, ennen kuin lähti AHL:n. 19 peliin 1,64 PMK ja 94,1% torjuntaprosentti. Ja kun muistaa vielä, että Myrrän peluuttama peli oli sellaista, että omiin tuli jatkuvasti ylivoimahyökkäyksiä ja hirveitä puolustuspään virheitä. Siksi ei ole reilua verrata Langhamerin tämän hetken otteita Dostalin, kun Langhamerin edessä pelaava puolustus on ihan eri maata, ei pelkästään nimien mutta myös pelitavan osalta.Varmaankin tämän kauden Marek on kovin. Dostal oli kokoajan kyllä loistava, mutta Marek on paikoittain vaikuttanut suorastaan ohittamattomalta.