Onpas täällä monella nyt mielipide muuttunut paljon Halmosta, ilmeisesti monen mielestä liikaa tullut viime aikoina näitä ylilyöntejä Halmolta. Muistelisin, että ei tästä kovin kauaa ole, kun moni vielä sanoi tykkäävänsä Halmosta. Vaikka onkin ollut pettymys pisteissä ja tuhlaillut maalipaikoissa, niin moni on ollut kuitenkin tykästynyt Halmon fyysiseen panokseen. Onhan tässä viime aikoina vähän liikaa sattunut ja tapahtunut Halmolle, mutta itse olen kyllä mieltynyt Halmon pelityyliin, toki siitä voi keskustella, onko palkkansa arvoinen. Itse olisin kuitenkin edelleen jatkosopimuksen kannalla ainakin vielä. Viihdyttävä pelaajahan Halmo on, jakaa paljon hyviä taklauksia, kunhan välttäisi ylilyönnit, ja aina ne kaikki taklaukset eivät ole kaikkien mielestä edes ylilyöntejä, riippuen vähän siitäkin, minkä joukkueen fani asiasta keskustelee, koska värilasit. Toki paljon, kun taklaa, niin se on välillä vähän taiteilua, kun menee rajoille, että oliko puhdas taklaus, ja kun mielipiteitä on aina monia.
EDIT: Ja on ainakin noista joistakin Halmon taklauksista ollut sekin hyöty, että ne ovat johtaneet Ilveksen maaleihin.