Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Sekin oli kyllä melkoisen unohtumaton teko.Enkä unohda koskaan myöskään "tikun" ojennusta Konnan maaliin Kärppiä vastaan, puolivälierien game 7 jatkoerässä!
Sekin oli kyllä melkoisen unohtumaton teko.Enkä unohda koskaan myöskään "tikun" ojennusta Konnan maaliin Kärppiä vastaan, puolivälierien game 7 jatkoerässä!
Mä olen sitä mieltä, että Nalli suorittaisi nelosen laidassa ihan siinä kuin kuka tahansa muukin keitä meillä tälläkin kaudella siinä on ollut. Vakiintuneessa roolissa jopa paremmin.Nalli mahtuis rosteriin jos Ilves taistelis pääsystä säälipleijareihin. Hieno mies, mutta ei mahdu nyky Ilvekseen nyt eikä tulevaisuudessa.
Sitä munasuoja blokkia en kuitenkaan unohda koskaan.
Voi olla että suorittaisi tai voi olla että ei. Makuasioita.Mä olen sitä mieltä, että Nalli suorittaisi nelosen laidassa ihan siinä kuin kuka tahansa muukin keitä meillä tälläkin kaudella siinä on ollut. Vakiintuneessa roolissa jopa paremmin.
Sportilla kolme maalia tehtynä ja Nallilla +3 tilastoissa. Hyvin mennyt ketjun peli muutenkin tänään.Nalli pääs herkutteleen tyhjään maaliin Lukon veskarin kiekonsiirtovirheestä
Los Angeles KingsOnko Nallin ensi kauden seurasta kuulunut mitään huhuja?
Timo pitää kyllä huolen että omat pojat ei kotiudu. Gregoirea tai Alvarezia kehiin!Rakkaudesta seuraan vai jotain uusia virityksiä Ilvekseen, kun on junnuvalmentajana kesäleirillä?
Sano vaan mitä me tehdään kaverilla joka just ja just mahtui viime kauden Sportin neloseen.Timo pitää kyllä huolen että omat pojat ei kotiudu. Gregoirea tai Alvarezia kehiin!
Pohjautui juurikin gregoireen ja alvareziin.Sano vaan mitä me tehdään kaverilla joka just ja just mahtui viime kauden Sportin neloseen.
Vai onko se vaan mukavaa heitellä näitä järkeviä kommentteja Tillusta jotka ei pohjaudu mihinkään faktaan?
Pohjautui juurikin gregoireen ja alvareziin.
Kaksi sysipaskaa.
Toinen hiihtäjä, toisella silmät ja kädet puuta.
Todennäköisesti saivat tuplapalkan versus nalli.
Aiheellinen heitto tuo oli.