Hena
Vakiokokoonpanossa
Vihjeistä päätellen, hyväntekeväisyystempaus Hakametsässä loukkaantuneelle junioripelaajalle?-Ja lopuksi kukaan ei ole ollut edes lähelläkään sinne päin olevaa vastausta..
Vihjeistä päätellen, hyväntekeväisyystempaus Hakametsässä loukkaantuneelle junioripelaajalle?-Ja lopuksi kukaan ei ole ollut edes lähelläkään sinne päin olevaa vastausta..
No se ei paljon vaadi. Ei millään pahalla ketään kohtaan.
Ilves Murisee on kyllä hyvä biisi. Ja legendaarinen.Eikä paljon vaadi myöskään Ilves Murisee -biisin peittoaminen.
En minäkään, mutta en tätäkään teoriaa.. en oikeastaan mitään teoriaa.En ainakaan itse ole kuullut mitään muuta teoriaa.
Itse veikkaan seuraavien kohtien täyttyvän joulun kunniaksi:
- Ilveksen junioripelaaja(t)
- Hyväntekeväisyys -> osa lipputuloista lahjoitetaan
- Vakavasti sairaat lapset tai vähävaraiset perheet
Mitähän niin kovin tärkeää ja koskettavaa tämä mahtaa olla jos asiaan liittyy koovee ja hakametsä? Kyllä itselle kovempi juttu olisi Suomen, Haapalan ja Langhamerin jatkopahvit. Ainakin nyt näillä pohja heitoilla. Jos nyt ei mitään hyväntekeväisyysjuttuja olekaan.KooVee
KooVee on sydämmen asia joillekin enemmän ja joillekin vähemmän.Mitähän niin kovin tärkeää jos liittyy koovee ja hakametsä? Kyllä itselle kovempi juttu olisi Suomen, Haapalan ja Langhamerin jatkopahvit. Ainakin nyt näillä pohja heitoilla. Jos nyt ei mitään hyväntekeväisyysjuttuja olekaan.
Juu eikä siinä mitään. Itsellä kyllä odotukset lässähti.KooVee on sydämmen asia joillekin enemmän ja joillekin vähemmän.
Voi sieltä jotain muuta tulla. Tämä se mitä itse luulen julkistaneen juuri tässä ottelussa...Juu eikä siinä mitään. Itsellä kyllä odotukset lässähti.
Heitetään omat villit arvaukset pöydälle;
A) Ilves perustaa akatemian, joka toimii/harjoittelee tulevaisuuden Hakametsän alueella. Eli pyritään saamaan joukkueeseen huippuyksilöitä, jotka haluavat myös hoitaa koulunsa kunnialla. Vähän ämeriikän yliopisto tai Kuortane tyyppinen systeemi.
B) Ilves ostaa Kooveen. Siellä käsittääkseni talous vähän huonolla jamalla, joten Ilves tarjoaa auttavaa kättä/euroja. KooVeesta tulee selkeä välisteppi liigajoukkueen ja junnujoukkueen välillä, ja joukkueeseen/systeemiin panostetaan kunnolla, esim hankkimalla laadukkaita junioreita ympäri Suomea, sekä huippuluokan valmennuksella. Tuleva Hakametsä sport campus toimii harjoitteluympäristönä.
B) Ilves ostaa Kooveen. Siellä käsittääkseni talous vähän huonolla jamalla, joten Ilves tarjoaa auttavaa kättä/euroja. KooVeesta tulee selkeä välisteppi liigajoukkueen ja junnujoukkueen välillä, ja joukkueeseen/systeemiin panostetaan kunnolla, esim hankkimalla laadukkaita junioreita ympäri Suomea, sekä huippuluokan valmennuksella. Tuleva Hakametsä sport campus toimii harjoitteluympäristönä.