Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iso J sanoi:Jos jätetään nämä tunteilut sivuun, niin onko jollaim oikeasti yhtään syytä miksi ilveksen peleihin kannattaisi tulla? Olen nähnyt ilveksen kaikki kotipelit kaudesta 02-03. Mitä me on saavutettu? 3, kohta 4 jumbosijaa pari säälisijoitusta, KERRAN 6. Olen sitä ikäluokkaa että en muista ennen -02 juurikaan. Kävin toki ekan pelin 1995 kun koulusta saatiin ilveksen peliin liput, mutta en päässyt muuten juurikaan peleihin. En ole eläessäni nähnyt kuin kerran sen, että play offeissa ollaan sarjassa pystytty edes haastamaan vastustaja, hifkille hävittiin 3-4 voitoin. Oliko 03-04.
Niin, että ostin sitten tällekkin kaudelle kausarin vaikka työni puolesta pääsen peleihin ilmaiseksi. Onko joku järki syy vielä maksaa tästä, mikä on silmille yhtä mukavaa kuin sukkapuikoilla tökkiminen?
Carabasin Markiisi sanoi:^ Hyvä homma, mitään takinkääntäjiä Suomen suurin ei tarvitsekaan. Tervemenoa tuntemaan asiat jonnekin IFK- tai KalPa-foorumille.
minzu85 sanoi:Carabasin Markiisi sanoi:^ Hyvä homma, mitään takinkääntäjiä Suomen suurin ei tarvitsekaan. Tervemenoa tuntemaan asiat jonnekin IFK- tai KalPa-foorumille.
Jos karsinnat koittaa niin mä poistun kyllä
Ja mä en ikinä menisi HIFKn leiriin...
Baloun sanoi:minzu85 sanoi:Carabasin Markiisi sanoi:^ Hyvä homma, mitään takinkääntäjiä Suomen suurin ei tarvitsekaan. Tervemenoa tuntemaan asiat jonnekin IFK- tai KalPa-foorumille.
Jos karsinnat koittaa niin mä poistun kyllä
Ja mä en ikinä menisi HIFKn leiriin...
Onneksi sua ei voi kutsua faniksi, ainakaan Ilveksen. Tapparafoorumilla saattaa olla vielä tilaa "asiantuntijalle"
minzu85 sanoi:Kyllä mä päätin et hyvin todnnäköisesti tämän kauden jälkeen loppuu tämän seuran kannattaminen ja tukeminen
minzu85 sanoi:Kuule olen tämän palstan kovin fani
Carabasin Markiisi sanoi:^ Hyvä homma, mitään takinkääntäjiä Suomen suurin ei tarvitsekaan. Tervemenoa tuntemaan asiat jonnekin IFK- tai KalPa-foorumille.
Kiitos tästä. Tulevat karsinnat vituttavat huomattavasti vähemmän kertalaukauksella.minzu85 sanoi:Se on hyvä jos teitä asia naurattaa, mutta enpä mä siitä välitä jos Ilves menee JÄLLEEN karsintohin niin minä häviän silloin täältä.
Crueman sanoi:Kiitos tästä. Tulevat karsinnat vituttavat huomattavasti vähemmän kertalaukauksella.minzu85 sanoi:Se on hyvä jos teitä asia naurattaa, mutta enpä mä siitä välitä jos Ilves menee JÄLLEEN karsintohin niin minä häviän silloin täältä.