Pieni palaute moderaattoreille.
Kiitos palautteesta.
Moderaattori
@HekeK useassa yhteydessä loisti tiedollaan uuden nimimerkkini henkilöllisyydestä ja ainoa keino siihen on/oli kirjautumistietojen/ip-osoitteen yhdistäminen. En pidä sellaista hyvänä käytöksenä
Jos tälle tielle lähdetään, niin laitetaan kortit pöytään.
Kirjoitit syksyllä, että olet ollut vuosia lähellä Ilveksen toimintaa. Lisäksi kerroit aloittavasi / aloittaneesi opinnot. Kun samaan aikaan jaat tätä tietoa omassa SoMe-verkostossasi, ei tarvita erityisiä älynlahjoja hahmottaa kuka mahdollisesti kirjoittelee nimimerkin takaa.
Mikäli olisin voinut yhdistää poistetun nimimerkin tähän jo olemassa olleeseen nimimerkkiin ip-osoitteella tai kirjautumistiedoilla, olisin poistanut multinickisi jo ajat sitten. Nyt vahvistusta piti hakea pidemmän kaavan kautta (mm. tunnistettavat kirjoitusvirheet).
Olin tällä nimimerkillä kirjoittanut vuoden 2014 jälkeen yhden viestin - vuoden 2017 tammikuussa.
Kiitos tästä. Ip-osoitteet säilyvät logissa yhden vuoden. Minun olisi siis pitänyt yhdistää tämä vanha nimimerkkisi uuteen nimimerkkiin viimeistään tammikuussa 2018.
Tuolla nykyisellä nimimerkillä vanhimmat ip-osoitteet ovat eiliseltä.
kuten en myöskään nimimerkin takaa kirjoittavan identiteetin jakamista eteenpäin.
Tarkoitatko keksimääsi valeidentiteettiä vai oikeaa identiteettiä? Älä huoli, ensimmäistä ei ole jaettu eteenpäin. Jälkimmäisen menitkin jakamaan eteenpäin ihan itse ja vieläpä julkisesti. Syytön moderaattori asiaan on.
Kukin tavallaan. Itse aion osallistua keskusteluun jatkossa mahdollisimman vähän.
Kukin todellakin tavallaan. Perättömät syytökset on yksi tapa. Näitähän tietystä suunnasta on viljelty nyt useampi kuukausi.
Nimimerkki
@Mortal ilta jään odottamaan anteeksipyyntöä esittämistään perättömistä syytöksistä. Aikuinen mies ottakoot vastuun kirjoituksistaan.