Neljätoista
Luottopelaaja
Nyt ylläpito julkaisee alaikäisten tyttöjen kuvia ”kuivattelemassa” paikkojaan.
Missään kohtaa ei kellot soi onko sopivaa sisältöä tänne.
Nyt on kyllä jäänyt jotain välistä, enkä jaksa koko palstaa käydä läpi, kun on parempaakin tekemistä. Viitsitkö jakaa tännekin, että mistä puhut, vai hourailetko taas omiasi?Nyt ylläpito julkaisee alaikäisten tyttöjen kuvia ”kuivattelemassa” paikkojaan.
Kipinäletjusta selviää Reiskan perversiotNyt on kyllä jäänyt jotain välistä, enkä jaksa koko palstaa käydä läpi, kun on parempaakin tekemistä. Viitsitkö jakaa tännekin, että mistä puhut, vai hourailetko taas omiasi?
Mee vittuun oikeesti. Paska trolliKipinäletjusta selviää Reiskan perversiot
Voi sua, urheaa pikku uhria. Jaxuhalit.Kiusaajat kokoontuvat taas ympärille provosoimatta. Tämä on nähty ennenkin.
Nyt on kyllä jäänyt jotain välistä, enkä jaksa koko palstaa käydä läpi, kun on parempaakin tekemistä. Viitsitkö jakaa tännekin, että mistä puhut, vai hourailetko taas omiasi?
Sinulla tuntuu olevan jotenkin hirmuisen paha olla täällä. Riidan haastamista ja muiden kirjoittajien tahallista provosointia. Tuollaista virtuaalista kädet puuskassa irvistelyä ja muiden härkkimistä. Saa tietysti harmittaa, mutta jos käyttäytyy noin muita kohtaan, niin sitten ei ole kovin kunniakasta nykäistä uhrin viittaa harteilleen.Kiusaajat kokoontuvat taas ympärille provosoimatta. Tämä on nähty ennenkin.
Riidan haastamista ei ole ollut kuin minun suuntaani, enkä ole siitäkään provosoitunut. Ylläpitäjät lienevät todella tyytyväisiä itseensä, kun aiemminkin heiltä karkasi mopo totaalisesti käsistä vaikka yritin varoittaa ilmiantamalla asiattomuuksia ja kiusaajaremmi pääsi silti varoituksitta.Sinulla tuntuu olevan jotenkin hirmuisen paha olla täällä. Riidan haastamista ja muiden kirjoittajien tahallista provosointia. Tuollaista virtuaalista kädet puuskassa irvistelyä ja muiden härkkimistä. Saa tietysti harmittaa, mutta jos käyttäytyy noin muita kohtaan, niin sitten ei ole kovin kunniakasta nykäistä uhrin viittaa harteilleen.
Mitä pikemmin P ulos, sen parempi. Vaikka sitten Leijoniin.![]()
Turha tuhlata pennosia pennasiin.![]()
Ehkä tämä kuuluu tähän ketjuun.
Ei ole ja uutta ei enää varmaan saane. Jos olisin Ilveksen yksinvaltias, vaihtaisin paikat Pennasen ja Tanskan kanssa päikseen loppukaudeksi.
Ellen nyt ihan väärin muista, niin hävityn pelin jälkeen Pennanen sanoi että kannattajat on perseestä ja syyllisiä siihen ettei Torontossa tai Ilveksessä mestaruuksia voiteta.
Muistan siis oikein ja vaiennusremmi pyörii jo ympärillä. Olkaahan moderaattorit hereillä niin saatte taas laittaa asiallisesti kirjoittavan banneille, kun muut kirjoittelevat asiattomuuksia edelleen![]()
Pitäiskö sun mennä johonkin vaikka julkaisemaan kuvia pikkutytöistä kuivaamaassa jalkoväliään?
Ilveksellä selvä nousutrendi kohti kevättä ja vaadit päävalmentajalle potkuja kauden aikana. Kuvitteletko saavasi fiksuja vastauksia takaisin?Riidan haastamista ei ole ollut kuin minun suuntaani, enkä ole siitäkään provosoitunut. Ylläpitäjät lienevät todella tyytyväisiä itseensä, kun aiemminkin heiltä karkasi mopo totaalisesti käsistä vaikka yritin varoittaa ilmiantamalla asiattomuuksia ja kiusaajaremmi pääsi silti varoituksitta.
Ketä minä mielestäsi olen härkkinyt ja kelle irvistellyt? Yhtäkään asiatonta viestiä minulta ei ole nostettu. Siksi onkin erikoista miksi minulle saa täällä tölviä miten sattuu.
Osasto41 mukaillen: Huono moderaattori, huono ihminen.
Missä on nyt vaadittu potkuja kesken kauden? Ei yhtään missään.Ilveksellä selvä nousutrendi kohti kevättä ja vaadit päävalmentajalle potkuja kauden aikana. Kuvitteletko saavasi fiksuja vastauksia takaisin?
Ihmiset on provosoituneet sun anonyymeistä mielipiteistä, joita et kykene perustelemaan, mutta silti niitä suollat joka paikkaan. Vaikuttaa jo foorumin luettavuuten sun viestit ja niistä aiheutuvat reaktiot, joita kiusaamiseksi kutsut.
Peiliin katsomisen paikka?
PS. Tää on keskustelupalsta, jossa kyetään hedelmälliseen keskusteluun. Ihmisoikeuksien piiriin ei kuulu tänne kirjoittelu, jos et jatkossa kykene kärkkäitä mielipiteitäs perustelemaan.
Missä on nyt vaadittu potkuja kesken kauden? Ei yhtään missään.
Miten minä olen vastuussa muiden teksteistä?
Olen riittävästi perustellut mielipidettäni ja saanut vain asiattomuuksia vastauksena, joihin te ette ole ylläpidossa saaneet reagoitua edelliselläkään kerralla ettekä tälläkään. Pitäisikö teidän moderaattoreiden yhteisönä ja sinun yksilönä katsoa peiliin?
Minä en ole vastuussa muiden provosoitumisesta. Itsehän selittelitte viimeksi minun olevan jonkun sortin sealion trolli, kun toivoin muita perustelemaan väitteitään. Nyt kuitenkin sallitte, että minulta voi vaatia loputtomiin perusteiden toistamista joka ainoalle erikseen kysyvälle.
PS. Täällä ei kyetä hedelmälliseen keskusteluun eikä näemmä asiattomien viestien moderointiinkaan. Olen perustellut mielipiteeni laajasti ja monitahoisesti vaikka ne sinua vituttaisivat.
Pyritään puuttumaan aina.Voisiko ylläpitäjät ottaa koppia tästä naisvihan määrästä, mikä näissä raiskauskeskusteluissa pyörii? Ei varmasti ole kivaa luettavaa foorumimme naispuolisille jäsenille, kun jokainen raiskauksen uhri on täällä foorumilla vain kostonhakuinen lunttu tai takiainen.
Sanon tämän täysin vilpittömästi ja toivon sinun ja muiden miettivän tätä viestiä siten: Et voisi olla enempää väärässä väittäessäsi että haluan herättää negatiivista ilmapiiriä. Toivon avointa ja hyvää keskustelua sekä ennen kaikkea Ilveksen menestystä kaukalossa ja sen ulkopuolella.Noh, mää voin vaikka tarttua tähän viimesimpään Rapalaan, ettei muiden tarvi. Tiedän kyllä hyvin ettei trollia kannattaisi ruokkia, mutta tähän väliin on pakko vähän omaa vitutusta purkaaJoten tarkastellaas vähän tätä sun palstakäyttäytymistäs. Nämä helmet ovat kaikki ihan viime päiviltä tältä sun kunniakkaalta uudelta tulemiseltas:
Sulla on tietysti oikeus olla ihan mitä mieltä tahansa Pennasesta ja muusta Ilveksen valmennusjohdosta, vaikka uhrisyndroomasi kanssa kauheasti väitätkin että kaikki on salaliitossa sua ja sun rohkeita itsenäisiä mielipiteitäsi vastaan. Mutta koska olet tästä asiasta ennenkin ollut puolen foorumin kanssa sukset ristissä, tiedät kyllä enemmän kuin hyvin mitä tällaiset täysin puskista tulevat provo-negailuviestit saavat aikaan. Menet usein jopa niin pitkälle, että taivutat Ilveksen ympärillä tapahtuvia asioita aivan mielivaltaisesti omaan narratiiviisi sopiviksi:
Äläkä yhtään yritä väittää, ettei tällainen negatiivinen huomio ole juuri sitä, mitä haet. Kävit esimerkiksi tuon ylimmäisen lainatun viestin heittämässä ihan kirkkaalta taivaalta tuonne valmennusketjuun sen jälkeen kun olit täällä käynyt itkemässä, kuinka taas sinua täällä kiusaavat nämä pahat Pendon puolustelijat. Ja koska viestien kielenkäyttö sinänsä on asiallista eikä sisällä esim. kirosanoja tai herjauksia, voit väittää viestien olleen täysin "asiallisia", vaikka joka ikinen palstaa lukeva näkee niistä kilometrin päästä surulliset huomionhakuyritykset. Mistä päästäänkin seuraavaan pointtiin:
Nyt tarkoitusperäsi täyttyvät ja pääset naulaamaan itsesi ristille korkealle muun foorumin massan yläpuolelle. Sinua on taas täysin syyttä vainottu, hiljennetty vaikka et muka mitään muuta kuin rehellistä keskustelua halunnut tuottaa. Asiaan kuuluu myös tämä alhaalla näkyvä suora modelle vittuilu (tosi fiksua sun tän hetkisessä tilanteessas, btw) ja @reiska n viestin tarkoitusperäinen väärinymmärrys ja mustamaalaaminen.
Joko alkaa avautumaan, miksi porukka ei sua oikein arvosta foorumistina? Vai oliko asia koko ajan selvillä, ja tämä oli juuri sitä mitä hommalta hait takaa? Tämän viestin katkerasta sävystä huolimatta itse en vihaa sua nimimerkkinä - joskus sulta tipahtaa rivien välistä ihan asiasisältöäkin sisältäviä kommentteja - mutta kai sää nyt herranjestas aikuisoletettu ihminen ymmärrät minkä takia tämä tässä viestissä eritelty käyttäytyminen vituttaa ihmisiä? Varsinkin kun se toistuu ja toistuu ja toistuu yhä uudestaan...
Mutta ei kai siinä. Onnea ja menestystä nurkan takana odottelevien permabännien jälkeiseen elämään...
(E: taitaa mennä sen verran off topic että saatte modet siirtää vaikka tuonne palaute-ketjuun. tajusin itse vähän myöhässä)
Missä on nyt vaadittu potkuja kesken kauden? Ei yhtään missään.
Lyhyt on muistiMitä pikemmin P ulos, sen parempi. Vaikka sitten Leijoniin.![]()
Et kanna tällä hetkellä vastuuta omista teksteistäsi, joka herättää provosoitumista muissa, jota me ei tässä mittakaavassa kyetä hallitsemaan.Miten minä olen vastuussa muiden teksteistä?
Hankippa hieman todisteita, että tuossa Reiskan kuvassa joku alaikäinen esiintyy.Hyvässä hengessä ei ollut alaikäisten (ellei jopa lasten) seksualisointia sisältäviä kuvia missä tahansa julkaisevalle ylläpitäjälle tai käyttäjälle vittuilu. Mielestäni sellaiselle sopiikin vittuilla ihan suoraan.
Eikö ensi kevät ole nopeasti? Missä vaaditaan potkuja?Lyhyt on muisti
Et kanna tällä hetkellä vastuuta omista teksteistäsi, joka herättää provosoitumista muissa, jota me ei tässä mittakaavassa kyetä hallitsemaan.
Comebackisi aikana et kyllä liiemmin ole mitään perustellut. Nyt alkaa olemaan viimeiset hetket tulevissa viesteissä, jos täällä vielä haluat kirjoitella.