HeGe41 sanoi:Carabasin Markiisi huilaa viikon loukkaavasta kielenkäytöstä toista nimimerkkiä kohtaan sekä itsemoderointi.
minzu85 sanoi:Kyllä täällä on liiankin lepsu kuri toisten silmittömään haukkumiseen, mitä ei toisilla palstoilla sallita.
Kyllä mielipide eroja saa olla mut henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä.
-sk- sanoi:minzu85 sanoi:Kyllä täällä on liiankin lepsu kuri toisten silmittömään haukkumiseen, mitä ei toisilla palstoilla sallita.
Kyllä mielipide eroja saa olla mut henkilökohtaisuuksiin ei saa mennä.
Jos tämä palsta aiotaan pitää edes jollain tavalla asiallisena, olisi sun/modejen pikkuhiljaa myös aika herätä. Alkaa joka ketju olemaan täynnä sun "lällällää mää tiiän paremmIn mut en jaksa perustella kun ootte niin tyhmiä muhun verrattuna" paskaa. Jos sun ainoa tarkoitus on provosoida, tee se edes asiallisesti, äläkä jankuta ilman mitään meriittejä.
Sulla on joskus hyviäkin pointteja, jotka valitettavasti hukkuu tuon tyhjänjauhannan alle. Toivottavasti jotain tapahtuu, ennen pitkää tämä on muuten ihan ala-astetasolla tämä keskustelu täällä.
minzu85 sanoi:Katohan kuka aina aloittaa noi provot
HeGe41 sanoi:Onko trollaamista, jos väittää katsovansa läjäpäin AHL-otteluita kauden aikana? Onko trollaamista, jos päättää lopettaa Ilveksen kannattamisen mutta pyörtää päätöksen? Onko trollaamista, jos pitää itseään palstan kovimpana Ilves-fanina? Onko trollaamista, jos väittää tietävänsä kaiken jääkiekosta? Ei mielestäni.
Mikäli palstan tila ei normalisoidu luonnostaan, tulen esittämään modetiimille sääntöuudistukseksi lex -Pohjois-Koreaa.
HeGe41 sanoi:Onko trollaamista, jos väittää katsovansa läjäpäin AHL-otteluita kauden aikana? Onko trollaamista, jos päättää lopettaa Ilveksen kannattamisen mutta pyörtää päätöksen? Onko trollaamista, jos pitää itseään palstan kovimpana Ilves-fanina? Onko trollaamista, jos väittää tietävänsä kaiken jääkiekosta? Ei mielestäni.
Mikäli palstan tila ei normalisoidu luonnostaan, tulen esittämään modetiimille sääntöuudistukseksi lex -Pohjois-Koreaa.
minzu85 sanoi:Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.
Ps. En ole ikinä sanonut tietäväni jääkiekosta kaikkea, vaan tiedän paljon eri pelaajista. Jääkiekosta en todellakaan tiedä kaikkea.
minzu85 sanoi:Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.
HeGe41 sanoi:minzu85 sanoi:Mä ainenkin olen tyytyväinen jos tämä p jauhaminen minusta vaan loppuu.
Esitän kysymyksen. Mitä luulet siitä seuraavan, kun ensiksi suurieleisesti olet hylkäämässä Ilveksen mutta viikkoa myöhemmin julistat olevasi palstan kovin Ilves-fani, joka ei jätä seuraa tappion hetkillä?
Aivan. Siitä seuraa tolkutonta lättätystä. Vieläpä täysin aiheesta.
Kuten sanonta kuuluu: If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
Rauman Kukko sanoi:Tarinankertoja on jo selittänyt mikä ero tällä Ilveksen kyräilyllä on Tapparan onnistuneeseen kurssin kääntöön!
HeGe41 sanoi:Rauman Kukko sanoi:Tarinankertoja on jo selittänyt mikä ero tällä Ilveksen kyräilyllä on Tapparan onnistuneeseen kurssin kääntöön!
Menes sinne porkkanamaalle jatkamaan tuota Tappara-onanointia. Hus hus. Pointtisi on tällä palstalla tullut harvinaisen selväksi.
Rauman Kukko sanoi:Kas kun et jo bannia pistänyt kun toin eriävän mielipiteen esiin. Kaikki meistä ei enää usko sokeasti Ilveksen johdon puheita!
HeGe41 sanoi:Rauman Kukko sanoi:Kas kun et jo bannia pistänyt kun toin eriävän mielipiteen esiin. Kaikki meistä ei enää usko sokeasti Ilveksen johdon puheita!
Vai että bannia. En ole niin pikkusieluinen. Onhan täällä runsaasti kanssani eriäviä mielipiteitä. Katselin vain, että olet erehtynyt väärälle palstalle. Tämän vuoksi päätin ohjeistaa sinut keskusteluihin, joista saat varmasti näkemyksillesi taustatukea.
Mutta kappas, oletkin jo siellä viestihistoriasi perusteella vieraillut. Siitä on hyvä jatkaa.
Rauman Kukko sanoi:Toivoisinkin, että jätät tuon turhan herjailun ja "neuvomisen" vähemmälle ja keskityt kirjoittelemaan rehdisti ja reilusti Ilvekseen liittyvistä asioista.
Rauman Kukko sanoi:Puhumattakaan jatkoajasta. Tämä tosin on ainoa foorumi mihin minulla on käyttäjätunnus.