Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

N-CoRe

Vakiokokoonpanossa
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Jatkoajassa huhuillaan myös Jonathan Cheechoota Tapparaan. Itse voisin epäillä Luceniusta enemmän.

VP

Luottopelaaja

HeGe41 sanoi:
Tuota...miksi tuo teksti motivois Ilveksen pelaajia? Eihän siinä mainita Ilvestä sanallakaan.
+1.

Kyllä on Ilves-joukkueen motivaatiot vähissä, jos naapurille tyhjäntoimittaja-faninsa taholta suunnatuista kehuista saadaan liiga-avaukseen merkittävästi lisäpotkua.

Muutenkin nämä "tämä kopin seinään" -horinat alkaa olla jo wanha vitsi.

Hermis

Guest

Tulinkohan syöneeksi tänään epähuomiossa herrojen eväät? ::)

Kyllä minua ainakin motivoi jos vastustajan fanilla keulii jo tuolla tapaa enenkuin yhtäkään pistettä on edes plakkarissa.

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa

Huolestuttavinta mielestäni on, että nimim. Kirvesmiehelle maksetaan noista imelistä lätinöistä. Saati sitten niistä kantrikolumneista...mutta mutta...omat antipatiani ko. skribenttiä kohtaan juontuvat 80-luvun hiekkakentille, joilla kohtasimme.

Brooks

Luottopelaaja

Aamulehdellä on myös joku Ilves-kolumnisti, joka yhtälailla saa palkkion tyhjänpäiväisyyksistään.

Täällä useampi kuin yksi vaatii Ilves-kannattajilta sokeaa fanitusta ja vuoret siirtävää uskoa, mutta jos jonkin muun seuran kannattaja tekee saman, se onkin pahasta...

En yleensä koskaan lue käytetyn tavaran myyjän juttuja - vain sen verran, että tiedän niiden olevan tyypillisiä hardcore-fanin tilityksiä iloineen ja suruineen -, mutta ei niiden olemassaolo minua millään tavalla häiritsekään.

jalkakynä

Luottopelaaja

Jatketaan Kuopion KalPasta ja Kapasen Klaanista. Tuokkola sai kenkää vain muutama viikko ennen kauden alkua. Kuvio alkaa muistuttamaan 90-luvun Ilvestä. Tuolloin Mäkelän päähänpistosten johdosta Ilveksessä vallitsi epätodellinen tilanne. Saapa nähdä, millaiseen kierteeseen Kuopiossa ajaudutaan. Se on kuitenkin varmaa, että nimekkäät valmentajat karttavat KalPaa tovin. Sami Kapanen on osoittanut kaapin paikan, hän sanelee kaiken.

Prophet

Luottopelaaja

Tässä liitteenä Facebookista bongattua, leikkimielistä vastinetta Kirvesmiehelle ja muille Tapparan hardcore-faneille.

Liitteet

• batman.gif
    batman.gif
    82,3 KB · kertaa luettu: 370

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa

Helsingin paikallisessa menoo ja meininkiä:

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1288496278819.html

Kuvien kera: http://www.iltalehti.fi/jaakiekko/201209010182920_jk.shtml

Topi

Guest

Näistä European Trophy -peleistä ei tietääkseni SM-liiga voi antaa minkäänlaisia lisärangaistuksia.
Pelaajat voivat sikailla melko rauhallisin mielin!

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen

Topi sanoi:
Hyi mitä kielenkäyttöä, jääkiekossa ei sikailla.
Kysy vaikka kumman tahansa joukkueen faneilta, heidän joukkueensa vain haki henkistä yliotetta paikallisvastustajasta.

marko

Guest

Topi sanoi:
Näistä European Trophy -peleistä ei tietääkseni SM-liiga voi antaa minkäänlaisia lisärangaistuksia.

Tämän kaverin paluuta hehkutettiin urakalla viime viikolla. Just.

https://www.youtube.com/watch?v=CwkK2K6sNxE

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa

Topi sanoi:

Toivottavasti tähän tulee nyt muutos.

merkkari

Guest

jäsenJ sanoi:
Topi sanoi:

Toivottavasti jatkossakin hanskat putoo jos on aihetta. Kunnon peleihin kuuluu tunteet ja intensiteetti ja joskus ne ylilyonnitkin. Jos joku katsoja, ministeri, kukkahattu, jeesustelija tai muu hippi pahottaa mielensa ja menettaa unensa niin voi menna kattoon vaikka sahlya tai kasipalloa mun puolesta. Ja ei, ei kannata esittaa etta menisin katsoon nyrkkeilya tai mma:ta koska olen tata mielta mutta kyllahan joku isopahaIFK matsi vaan on sellanen missa tunteet raiskyy ja maaleja tulee. Hakametsassakin on parhaat playoff pelit ollu aina voisko sanoo elavia nimenomaan Ifk:ta vastaan.

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa

merkkari sanoi:
jäsenJ sanoi:
Topi sanoi:

Toivottavasti jatkossakin hanskat putoo jos on aihetta. Kunnon peleihin kuuluu tunteet ja intensiteetti ja joskus ne ylilyonnitkin. Jos joku katsoja, ministeri, kukkahattu, jeesustelija tai muu hippi pahottaa mielensa ja menettaa unensa niin voi menna kattoon vaikka sahlya tai kasipalloa mun puolesta. Ja ei, ei kannata esittaa etta menisin katsoon nyrkkeilya tai mma:ta koska olen tata mielta mutta kyllahan joku isopahaIFK matsi vaan on sellanen missa tunteet raiskyy ja maaleja tulee. Hakametsassakin on parhaat playoff pelit ollu aina voisko sanoo elavia nimenomaan Ifk:ta vastaan.

Kyllä spontaanit tappelut kuuluu lajiin, tottakai! Tossa Ben-Amorin tapauksessa vaan oli täysin tarkoitus vahingoittaa vastustajan pelaajaa joka ei edes liittynyt aikaisempiin tapahtumiin.

Hermis

Guest

merkkari sanoi:
jäsenJ sanoi:
Topi sanoi:

Jos näkymä on tuo, mitä nyt Helsingissä tapahtui niin minun puolestani saa tappelut lopettaa kokonaan. Ilmankin pärjää. Kyllä sitä intensiteettia ja jännitettä ja tunnetta voi olla ilman hanskaamistakin. Tuo Benamorin tempaus muun pelleilyn huipennuksena oli kyllä sitä mitä en halua nähdä ja jos se vaatiin sen, että tappelut loppuu niin loppukoon sitten. Itseppähän ovat asiat ryssineet siihen pisteeseen.

Ja olen ollut aina kovan pelin ja hanskaamisen puolustaja, mutta nämä kuitit ja kuitin kuitit johtaa sellaiseen kostonkierteeseen, että joku poliisi kohta alkaa piestä jo vastustajan faijaa ja faijan faijaa. Vai oliko Peltonen tehnyt jotain, että ansaitsi tuon käsittelyn? Villekin sentään pudottanut hanskat mm. Artjuhinia vastaan (no joo, sai käkättimeen ja varmasti tiesi sen aloittaessaankin), joten ei mikään paskahousu ole hänkään.

Status
Viestiketju on suljettu.