merkkari
Guest
Vs: Muiden joukkueiden uutiset
Sinansa en ottanut kantaa tahan Amorin tapaukseen vaan kritisoin lahinna sita etta aina kun joku hanskaaminen on kaukalossa niin jostain puskasta ilmestyy naita hippeja savupaissaan kirjotteleen sensaatio hakuisesti tyyliin -silmitonta vakivaltaa- vakivaltaa niin etta oksettaa- ja muuta joutavaa. Sitten kaikki lajista, ehka jopa urheilusta mitaan tietamattomat, tai ihmiset joita ei edes koko urheilu kiinnosta, paistattelee lehtien palstoilla paasaamassa.
Jos tosiaan haluaa nahda silmitonta vakivaltaa ja kirjottaa siita niin sita loytyy Syyriasta.
Mutta joo, tahallaan vahingoittaminen on tuomittavaa, mutta jokainen yksittainen maalin edessa nahistelu ei ole sita.
Hermes sanoi:merkkari sanoi:jäsenJ sanoi:Topi sanoi:Näistä European Trophy -peleistä ei tietääkseni SM-liiga voi antaa minkäänlaisia lisärangaistuksia.
Pelaajat voivat sikailla melko rauhallisin mielin!
Toivottavasti tähän tulee nyt muutos.
Toivottavasti jatkossakin hanskat putoo JOS on aihetta. Kunnon peleihin kuuluu tunteet ja intensiteetti ja joskus ne ylilyonnitkin. Jos joku katsoja, ministeri, kukkahattu, jeesustelija tai muu hippi pahottaa mielensa ja menettaa unensa niin voi menna kattoon vaikka sahlya tai kasipalloa mun puolesta. Ja ei, ei kannata esittaa etta menisin katsoon nyrkkeilya tai mma:ta koska olen tata mielta mutta kyllahan joku isopahaIFK matsi vaan on sellanen missa tunteet raiskyy ja maaleja tulee. Hakametsassakin on parhaat playoff pelit ollu aina voisko sanoo elavia nimenomaan Ifk:ta vastaan.
Jos näkymä on tuo, mitä nyt Helsingissä tapahtui niin minun puolestani saa tappelut lopettaa kokonaan. Ilmankin pärjää. Kyllä sitä intensiteettia ja jännitettä ja tunnetta voi olla ilman hanskaamistakin. Tuo Benamorin tempaus muun pelleilyn huipennuksena oli kyllä sitä mitä en halua nähdä ja jos se vaatiin sen, että tappelut loppuu niin loppukoon sitten. Itseppähän ovat asiat ryssineet siihen pisteeseen.
Ja olen ollut aina kovan pelin ja hanskaamisen puolustaja, mutta nämä kuitit ja kuitin kuitit johtaa sellaiseen kostonkierteeseen, että joku poliisi kohta alkaa piestä jo vastustajan faijaa ja faijan faijaa. Vai oliko Peltonen tehnyt jotain, että ansaitsi tuon käsittelyn? Villekin sentään pudottanut hanskat mm. Artjuhinia vastaan (no joo, sai käkättimeen ja varmasti tiesi sen aloittaessaankin), joten ei mikään paskahousu ole hänkään.
Sinansa en ottanut kantaa tahan Amorin tapaukseen vaan kritisoin lahinna sita etta aina kun joku hanskaaminen on kaukalossa niin jostain puskasta ilmestyy naita hippeja savupaissaan kirjotteleen sensaatio hakuisesti tyyliin -silmitonta vakivaltaa- vakivaltaa niin etta oksettaa- ja muuta joutavaa. Sitten kaikki lajista, ehka jopa urheilusta mitaan tietamattomat, tai ihmiset joita ei edes koko urheilu kiinnosta, paistattelee lehtien palstoilla paasaamassa.
Jos tosiaan haluaa nahda silmitonta vakivaltaa ja kirjottaa siita niin sita loytyy Syyriasta.
Mutta joo, tahallaan vahingoittaminen on tuomittavaa, mutta jokainen yksittainen maalin edessa nahistelu ei ole sita.