VP sanoi:Järvenpääkään ei ole listalla, eli jatkaneeko sittenkin kakkosena (Korpisalo muualle?)
Masce sanoi:VP sanoi:Järvenpääkään ei ole listalla, eli jatkaneeko sittenkin kakkosena (Korpisalo muualle?)
Eikös Korpisalolla ole tulokassopimus Columbus Blue Jacketsin kanssa. Useinhan nämä maalivahdit pelaavat pari kautta Suomessa, ja sitten viimeiset vuoden kaksi tuosta näyttävät taitojaan Pohjois-Amerikassa vrt. Aittokallio. En tiedä mistä tämä Korpisalo <-> Järvenpää juttu on lähtenyt liikkeelle, mutta joka paikassahan missä itse olen asiasta kuullut, on painotettu, ettei Järvenpää lähde minnekään + Korpisalolla on nyt tuon P-Amerikan kiertueen vuoro.
Lorppa sanoi:Masce sanoi:VP sanoi:Järvenpääkään ei ole listalla, eli jatkaneeko sittenkin kakkosena (Korpisalo muualle?)
Eikös Korpisalolla ole tulokassopimus Columbus Blue Jacketsin kanssa. Useinhan nämä maalivahdit pelaavat pari kautta Suomessa, ja sitten viimeiset vuoden kaksi tuosta näyttävät taitojaan Pohjois-Amerikassa vrt. Aittokallio. En tiedä mistä tämä Korpisalo <-> Järvenpää juttu on lähtenyt liikkeelle, mutta joka paikassahan missä itse olen asiasta kuullut, on painotettu, ettei Järvenpää lähde minnekään + Korpisalolla on nyt tuon P-Amerikan kiertueen vuoro.
Jos en nyt ihan väärässä ole niin Korpisalo jossain haastattelussa pari viikkoa sitten sano että Suomessa menee ens kaus. Lähdettä en nyt löytänyt tähä hätää joten oletetaan että voin muistaa väärinkin.
Jos Sport ei ensi kaudella oo viimenen niin sit sais kyllä vetästä tolla rosterilla sellasen tuhkimotarinan että kannu kotiin ekalla kaudella ;D
Ilveksenmiäs sanoi:Nyt se Sportin budjetti on taas korjattu 1,8:saan.
Mukavaa kun nousivat Liigaan, hienoa seurata heidän toilailuitaan keskustelupalstoilla.
Uskovat tahdon voittavan materian ja näinhän se onkin, mutta unohtavat juuri sen puuttuneen Valtosen edellisestä joukkueesta.
Lisäksi vertaavat, miten Saipa menestyi, mutta Jokerit ei, vaikka rahaa on ja nimimiehiä. Unohtavat taas, että se Valtonen valmensi Jokereita.
...
HeGe41 sanoi:Jännä nähdä se hetki, kun Sport ottaa Ilveksen kiinni ja pyyhkäisee kertalaakista ohi. Ensi kaudella tätä ei tapahdu, mutta jos Ilves ei saa asioitaan järjestykseen, kaudella 2015-2016 näin tulee käymään.
Uskallan muuten väittää, että vaikka Sport jäisi tulevalla kaudella jumboksi, tullaan siellä tekemään hyvä positiivinen tulos. Kuusinumeroinen eikä ala ykkösellä. Sen varaan on hyvä lähteä rakentelemaan seuraavaa kautta.
WsQ sanoi:Sportin nollatuloskin vaatii kaikkien sponsorisopimusten arvon tuplaamisen ja että halli on ainakin alkukauden ääriään myöten täynnä. Kuusinumeroinen voitto vaatiikin sitten varmasti vähintään playoff-paikan.
Minä en yllättyisi yhtään vaikka Sport pyyhkisi ja kaikki muutkin ensi kaudella jo ohitse. Luultavasti aika heppoisella ryhmällä joudutaan lähteen ensi kauteen.HeGe41 sanoi:Jännä nähdä se hetki, kun Sport ottaa Ilveksen kiinni ja pyyhkäisee kertalaakista ohi. Ensi kaudella tätä ei tapahdu, mutta jos Ilves ei saa asioitaan järjestykseen, kaudella 2015-2016 näin tulee käymään.
Uskallan muuten väittää, että vaikka Sport jäisi tulevalla kaudella jumboksi, tullaan siellä tekemään hyvä positiivinen tulos. Kuusinumeroinen eikä ala ykkösellä. Sen varaan on hyvä lähteä rakentelemaan seuraavaa kautta.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Ja jos ja kun osakeanti menee täysin perseelleen, niin itse en ole edes varma edes siitä pelaako Ilves liigaa ensi kaudella.
HeGe41 sanoi:WsQ sanoi:Sportin nollatuloskin vaatii kaikkien sponsorisopimusten arvon tuplaamisen ja että halli on ainakin alkukauden ääriään myöten täynnä. Kuusinumeroinen voitto vaatiikin sitten varmasti vähintään playoff-paikan.
Pelicans pystyi tekemään ison kuusinumeroisen voiton kaudella, jolla joutui karsintoihin. SaiPa teki törkyisen tilin yhdellä säälirundilla (toki siellä oli iso raha Niemisen myynnistä).
WsQ sanoi:HeGe41 sanoi:WsQ sanoi:Sportin nollatuloskin vaatii kaikkien sponsorisopimusten arvon tuplaamisen ja että halli on ainakin alkukauden ääriään myöten täynnä. Kuusinumeroinen voitto vaatiikin sitten varmasti vähintään playoff-paikan.
Pelicans pystyi tekemään ison kuusinumeroisen voiton kaudella, jolla joutui karsintoihin. SaiPa teki törkyisen tilin yhdellä säälirundilla (toki siellä oli iso raha Niemisen myynnistä).
En keksinyt noita yo jutttuja sponssirahan tuplaamisen tarpeesta ja täyden tuvan tarpeesta vaan ne olivat suoraan jonkun Sport-pomon haastattelusta.
Ilveksenmiäs sanoi:Saako Tapparalle ilkkua tänään edes vähän ? Vai onko sekin kiellettyä, koska Ilveksellä menee vielä paljon huonommin ?