Pok sanoi:Toivotaan,ettei meidän ykköskorin hankinnat kuitenkaan tule Sportin tavoin Ruotsin divarista. (ja olen muutenkin sitä mieltä,että Sportin nippu on olennaisesti heikompi kuin Ilveksen)
Pok sanoi:Toivotaan,ettei meidän ykköskorin hankinnat kuitenkaan tule Sportin tavoin Ruotsin divarista. (ja olen muutenkin sitä mieltä,että Sportin nippu on olennaisesti heikompi kuin Ilveksen)
bulftrik sanoi:Ihan pelleilyä tuollainen turnaus, kyllä se jo paljon kertoo kun TPS ja KalPa ovat mukana, mutta että oikein Nottingham Panthers.
Topi sanoi:bulftrik sanoi:Ihan pelleilyä tuollainen turnaus, kyllä se jo paljon kertoo kun TPS ja KalPa ovat mukana, mutta että oikein Nottingham Panthers.
Olen samaa mieltä. Tässä on kuitenkin tarkoituksena laittaa kapuloita KHL:n rattaisiin. Se kun yrittää laajentua koko ajan. Jotenkin vain tuntuu siltä että tämä Euroopan mestarien liiga ei tule onnistumaan.
Baloun sanoi:TS Kiekon mukaan Gysbers menee Tepsiin. Lisäksi Nummelin, Tukonen ja Pikkarainen sekä Lassila.
Nyt siis Tepsikin meni materiaalissa ohi.
Takatolppa sanoi:Naapurin foorumilta:
"Tiedoksi, että Tapparan siirroista ainakin yksi meni metsään Villen takia. Yksi saattaa pakata kamansa ja lähteä. Siitä sittw ens kauteen."
En tiedä onko tuo metsään mennyt siirto totta, mutta tuo "kamojen pakkaaminen" pitää kuulemani mukaan kutinsa. Kyseessä on pelaaja, joka on yrittänyt koko kevätkauden ajan päästä irti tulevan kauden sopimuksesta, mutta Tappara ei ole joustanut. Nyt kyseinen pelaaja käyttää Niemisen huonoa kohtelua keppihevosenaan oman ongelman ratkaisemiseksi.