Muiden jääkiekkojoukkueiden uutiset

Status
Viestiketju on suljettu.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 935
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

El Reino sanoi:
Kalapudas, Manninen ja Tuulola olivat kaikki hyviä hankintoja Sportilta. Vihkokaan tuskin jatkaa heillä.

Joo kyllä Sport Ilveksen "avauksen" nokitti, ja näyttää myös paperilla tällä hetkellä paremmalta joukkueelta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 586
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Robert ja Nollakulma sanoi:
El Reino sanoi:
Kalapudas, Manninen ja Tuulola olivat kaikki hyviä hankintoja Sportilta. Vihkokaan tuskin jatkaa heillä.

Joo kyllä Sport Ilveksen "avauksen" nokitti, ja näyttää myös paperilla tällä hetkellä paremmalta joukkueelta.

En nyt ihan osta tuota viimeistä väitettä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 696
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Robert ja Nollakulma sanoi:
El Reino sanoi:
Kalapudas, Manninen ja Tuulola olivat kaikki hyviä hankintoja Sportilta. Vihkokaan tuskin jatkaa heillä.

Joo kyllä Sport Ilveksen "avauksen" nokitti, ja näyttää myös paperilla tällä hetkellä paremmalta joukkueelta.

Edelleen krooninen ongelma penkintakana vaivaa.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 935
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Torski sanoi:
Robert ja Nollakulma sanoi:
El Reino sanoi:
Kalapudas, Manninen ja Tuulola olivat kaikki hyviä hankintoja Sportilta. Vihkokaan tuskin jatkaa heillä.

Joo kyllä Sport Ilveksen "avauksen" nokitti, ja näyttää myös paperilla tällä hetkellä paremmalta joukkueelta.

En nyt ihan osta tuota viimeistä väitettä.

A) Heillä ensinnäkin on jo joukkueellisen verran pelaajia kasassa.

B) Top hyökkääjät (pisteissä) viime kaudesta jäivät kaikki.

C) Tarkoitin "paperilla" eli onhan tuossa Sportin kokoonpanossa isolle yleisölle enemmän tuttuja nimiä kuin Ilveksen vastaavassa.
Viime kauden pisteilläkin mitattuna ei Ilveksellä ole ainakaan tässä vaiheessa jakoja.

Ei siinä homma vasta alussa, ja homma voi kääntyä vielä helposti Ilveksen eduksi, sekä sanoisin jos Sport jättää veskariosaston tuohon niin heillä on ongelma.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 956
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Onks porukalla menny Manniset sekaisin vai onko mulla jääny jotai näkemättä puolustaja Oskarin otteissa?

Tuulola ja Kalapudas toki hyviä hankintoja.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Fleda sanoi:
Onks porukalla menny Manniset sekaisin vai onko mulla jääny jotai näkemättä puolustaja Oskarin otteissa?

8+12 ja +18 Kerhossa viime kaudella. Olisi kelvannut minun Ilvekseeni toiseksi pakkihankinnaksi.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 956
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

El Reino sanoi:
Fleda sanoi:
Onks porukalla menny Manniset sekaisin vai onko mulla jääny jotai näkemättä puolustaja Oskarin otteissa?

8+12 ja +18 Kerhossa viime kaudella. Olisi kelvannut minun Ilvekseeni toiseksi pakkihankinnaksi.

Mutta eikö myös menettäny paikkaansa kokoonpanossa kun pelit koveni? Ei siinä, tilastot on hyvät mutta onko hän mitä meiän alakerrasta puuttuu?
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Fleda sanoi:
El Reino sanoi:
Fleda sanoi:
Onks porukalla menny Manniset sekaisin vai onko mulla jääny jotai näkemättä puolustaja Oskarin otteissa?

8+12 ja +18 Kerhossa viime kaudella. Olisi kelvannut minun Ilvekseeni toiseksi pakkihankinnaksi.

Mutta eikö myös menettäny paikkaansa kokoonpanossa kun pelit koveni? Ei siinä, tilastot on hyvät mutta onko hän mitä meiän alakerrasta puuttuu?

Pudotuspeleissä 7 ottelua, joissa 1+1
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 773
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Robert ja Nollakulma sanoi:
El Reino sanoi:
Kalapudas, Manninen ja Tuulola olivat kaikki hyviä hankintoja Sportilta. Vihkokaan tuskin jatkaa heillä.

Joo kyllä Sport Ilveksen "avauksen" nokitti, ja näyttää myös paperilla tällä hetkellä paremmalta joukkueelta.

Nenonen Komulainen Kiviranta
Körkkö Viitaluoma Vauhkonen
Paukku Kalapudas Salminen
Riska Riska Tikka

Kankaanperä Gröndahl
Mannninen Salo
Tuulola Nevalainen
Saukko Sund

Järvinen
Rinne


VS.


Rautiainen Sandell Meskanen
Koivula Laakso Kuronen
Suomi Ruotsalainen Liuksiala
Haapanen Tamminen Ikonen
Valtonen

Parikka Vainio
Laatikainen Viljanen
Ilomäki

Lehtonen


Pari pakkia ja molari Ipalle niin vietäisiin heittämällä paras seitsemästä sarja divariapinoita vastaan.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 956
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

El Reino sanoi:
Fleda sanoi:
El Reino sanoi:
Fleda sanoi:
Onks porukalla menny Manniset sekaisin vai onko mulla jääny jotai näkemättä puolustaja Oskarin otteissa?

8+12 ja +18 Kerhossa viime kaudella. Olisi kelvannut minun Ilvekseeni toiseksi pakkihankinnaksi.

Mutta eikö myös menettäny paikkaansa kokoonpanossa kun pelit koveni? Ei siinä, tilastot on hyvät mutta onko hän mitä meiän alakerrasta puuttuu?

Pudotuspeleissä 7 ottelua, joissa 1+1

Ja kulutti kaksi peliä lähinnä penkkiä, eli en muistanut väärin. En vain ollut seurannut tarpeeksi tietääkseni, että oli noussut takaisin pelaavaan pakostoon.

En silti tiedä, olisko ollu tarvetta.

Mielenkiintosta nähdä miten kaverit Vaasassa suorittaa. Toisaalta esim Gröndahl on osoittanut että EHT-paikka on pakille mahollista Valtosen porukassa.

Ainiin enkä ole muistanut kommentoida tuota Lehterän valintaa Saipaan. Aluksi ihmettelin enkä voinut uskoa, mutta sitten kun miettii niin Lehterä osaa ainakin kehittäö nuoria ja Saipa sai antaa nuorilleen kokemusta koko loppukauden, eli haetaankohan sielä tätä kautta asiaa eteenpäin? En valmentaja-Lehterästä oikein sen enempää tiedä, mutta asiantuntijana ei oo vakuuttanu.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 696
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Jarkko Immonen tekemässä paluuta Jypiin ensi kaudeksi. http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/sm-liigaseuralle-hurja-vahvistus-jarkko-immonen-palaa-kotiin/6388074
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 586
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Ikurin Vire sanoi:
Jarkko Immonen tekemässä paluuta Jypiin ensi kaudeksi. http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/sm-liigaseuralle-hurja-vahvistus-jarkko-immonen-palaa-kotiin/6388074

Hyvä vahvistus mutta onhan tuossa kuitenkin riski että kulkeeko luistin samalla tavalla enää ja pysyykö mukana kuten ennen.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 823
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Torski sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Jarkko Immonen tekemässä paluuta Jypiin ensi kaudeksi. http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/sm-liigaseuralle-hurja-vahvistus-jarkko-immonen-palaa-kotiin/6388074

Hyvä vahvistus mutta onhan tuossa kuitenkin riski että kulkeeko luistin samalla tavalla enää ja pysyykö mukana kuten ennen.

Pysyy heittämällä.Kysäse vaikka Kallion Tompalta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 586
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Rouhija sanoi:
Torski sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Jarkko Immonen tekemässä paluuta Jypiin ensi kaudeksi. http://www.mtv.fi/sport/jaakiekko/sm-liiga/artikkeli/sm-liigaseuralle-hurja-vahvistus-jarkko-immonen-palaa-kotiin/6388074

Hyvä vahvistus mutta onhan tuossa kuitenkin riski että kulkeeko luistin samalla tavalla enää ja pysyykö mukana kuten ennen.

Pysyy heittämällä.Kysäse vaikka Kallion Tompalta.

Tai kysy vaikka Laatikaisen Artolta.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Nyt selvisnaapurin menestyksen eväät, vanha vihtahousu Leinosen kaverina häärii...
 

Liitteet

  • FB_IMG_1492008819391.jpg
    FB_IMG_1492008819391.jpg
    69,2 KB · kertaa luettu: 298

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 083
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Battery sanoi:
Pari pakkia ja molari Ipalle niin vietäisiin heittämällä paras seitsemästä sarja divariapinoita vastaan.

Oletus tietysti olisi, että pakkihankinnat onnistuisivat, mutta muutoin olen samaa mieltä. Valmennuspuolella etu on merkittävä.

Se, mistä pidän Sportin hankinnoissa, on menneen talven lumien välttäminen ja satsaus tulevaisuuden potentiaaliin. Tuulola, Kalapudas ja myös pienemmän potentiaalin Manninen ovat kaikki vasta lähestymässä parhaita pelivuosiaan.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Lepaus pelaa tällä hetkellä sillä tasolla, että toivottavasti todellakin on tulossa. Vielä hetki sitten ihmettelin tarvetta, mutta miinus D'Amigo, Keränen, Jokinen, jne.. olisi todellakin vahvistus nykyrosteriin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 642
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Battery sanoi:
Pari pakkia ja molari Ipalle niin vietäisiin heittämällä paras seitsemästä sarja divariapinoita vastaan.

Tällä hetkellä on kuitenkin hyvin epätodennäköistä,että Ilves tai Sport pelaisivat ensi keväänä paras seitsemästä-sarjaa yhtään ketään vastaan.Saati sitten toisiaan.

En nyt hirveästi vielä lähtisi hihkumaan jos pidetään hyvinä mahdollisuuksina voittaa sarja Sportia,KooKoota ja Jukureita vastaan,kun kyseinen kolmikko tulee löytymään lähes pomminvarmasti sijoilta 10-15 taas ensi kaudella.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 773
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Pok sanoi:
Battery sanoi:
Pari pakkia ja molari Ipalle niin vietäisiin heittämällä paras seitsemästä sarja divariapinoita vastaan.

Tällä hetkellä on kuitenkin hyvin epätodennäköistä,että Ilves tai Sport pelaisivat ensi keväänä paras seitsemästä-sarjaa yhtään ketään vastaan.Saati sitten toisiaan.

En nyt hirveästi vielä lähtisi hihkumaan jos pidetään hyvinä mahdollisuuksina voittaa sarja Sportia,KooKoota ja Jukureita vastaan,kun kyseinen kolmikko tulee löytymään lähes pomminvarmasti sijoilta 10-15 taas ensi kaudella.

Jep. Sport löy kammottavan pommin pöytään. Rahaa rosteriin heillä palaa ainakin 2.5 milliä jos ei enemmänkin. Meillä taas kaikki menee päin persettä. Ei pärjätä ensi kaudellakaan divariapinoille ja Valtonen vie jälleen Kiveä 6-0. Tuulola ja Manninen puolustukseen olivat sellaisia superstaroja joihin Ilves ei pysty mitenkään vastaamaan. Myös saikulta palaava Komulainen vie meidän Sandellia mennen tullen. Lehtonenkaan ei pärjää maalissa Mika "Saksan kaljaliiga" Järviselle.

Mihin saa palauttaa kausarin ja montako pinnaa siitä saa takaisin?

Tästä kaikille

Tervaa: http://www.motonet.fi/fi/tuote/609117/Terva-1-l
Höyheniä: https://www.sinelli.fi/sinelli/product/ProductFamilySearch.action?productFamilyId=21828

Ei mitään saumaa playoffeihin ensi kaudella.

Manngard takaisin!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 642
Vs: Muiden joukkueiden uutiset

Pointtini oli,että olen aivan varma,että Ilves voittaisi Sportin ensi syksynä tai keväänä paras seitsemästä-sarjassa,vaikkei tuohon Ilveksen rosteriin tulisi kuin pari täytemiestä lisää.Viimeistään tämän varmistaa se,että Ilveksen penkin takana on nero-Karri Kivi ja Sportin penkin takana lihapää-Tomek Valtonen.

Sport kuitenkin on varmasti siellä häntäpäässä,joten Sportin peittoaminen ei ole mikään meriitti,eikä sitä vastaan mitään paras seitsemästä-sarjoja päästä edes pelaamaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös