Kaunisto
Vakiokokoonpanossa
Ilmeisesti esitellyt omaa sentteriään katsomolle.
Toivottavasti saa tappelusta sen vakion 2-3 peliä ja saman verran tosta keson näyttelystä. Pysyisi tämä pelle kaukalosta pois pidempään.
Ilmeisesti esitellyt omaa sentteriään katsomolle.
Tai tapparan vaihtoaitioonIlmeisesti esitellyt omaa sentteriään katsomolle.
Niin siis tarkotin et lämmittää noin naurettavan alhainen yleisömäärä vaikka paikallispeli rokottanu tod. näk 500-1000 katsojaa. Mouhijärveläiset tulevat mielellään katsomaan nykyään, kuin se parempi tamperelaisjengi pelaa.Joo mut hei 3813, camoon.
Toivottavasti saa tappelusta sen vakion 2-3 peliä ja saman verran tosta keson näyttelystä. Pysyisi tämä pelle kaukalosta pois pidempään.
Ei tuolla väkimäärällä perse kestä areenaan mennä..Joo mut hei 3813, camoon.
Ei voi kuin ihmetellä näitä Bergerille ja Rauhalalle annettuja rangaistuksia. Selkeästi Rauhala itse saapuu maalin eteen antamaan poikkaria selkään niin, että Bergerin pojalla meinaa niskat mennä nurin. Sitten Berger antaa vähän takaisin, Rauhala aloittaa myllyn ja ottaa siinä turpiinsa 100-0. Jäähyt sitten menee alkuun Rauhalalle vitonen ja Bergerille 5+20.
Millä perusteella Berger saa tuosta enemmän?
Lopenhan sitten vielä keksittiin Bergerille toinen 5+20 tuosta keskarin näytöstä kun sikakatsomo huutaa kitapurje heiluen. Totta, että niistä ei pitäisi provosoitua, mutta aika helpolla tuli minun mielestä.
Koska vanhoja tilanteita ei pidä korvata seuraavalla rangaistuksella, asiallisempaa olisi ollut 5+20 Rauhalalle ja pelkkä vitonen Bergerille. Sitten mahdollisesta keskarista henkilökohtainen käytöskymppi.
Aivan sama vaikka heppiänsä heiluttelis kun lopettais nuo rottamaiset telomiset...On kyllä oksettava pelaaja mutta ihmettää vaan että miks tommonen sentterin näyttö niin rajulla kädellä tuomitaan.
Miten se tällä mielensäpahottamisenkulta-aikana on pahempaa kuun kun pelleks ja idiootiks haukkuminen?
Vaikka pelle ja idiootti se minun mielestä on ei sen puoleen mutta en vedä herneitä että sentteri heilu..
Kunhan tekis sen sukupuolineutraalisti :'DAivan sama vaikka heppiänsä heiluttelis kun lopettais nuo rottamaiset telomiset...
Kun noita Bergerin haastatteluja lukee, niin ei hän kyllä millään lailla kadu sitä, että ajelee porukkaa kyseenalaisesti sairaslomille. NHL:ssä tota vastaan tiputettaisiin heti pelin alussa hanskat joka kerta.