Suonenveto>KHL>potkut>kesken kauden johkin Saksaan>kesällä takaisin Suomeen maitojunalla>paluu omalle tasolle (about 30 pinnan mieheks)
Strömberg lähtenyt Kookoosta. Helvetin outoa.
Strömberg teki juuri kuukausi sitten sopimuksen KooKoohon,eli tuskin oli alipalkattu enää.
Eiköhän kyse ollut siitä,että KooKoo halusi heti perään alentaa palkkaa 25% ja siihen Strömberg ei ollut halukas suostumaan.
Olis hyvä.Strömberg olisi oiva haku leinon paikalle. KooKoon pelityyli kaudella ”ilvesmäinen” ja siellä 50 pinnaa.
Koska Leino on ilmoittanut olla käyttämättä optiovuotta, Ilveksen palkanmaksuvelvollisuus kaiketikin päättyy 1.5. Mutta tuskin Ilves mitään korvausta tällaisessa tilanteessa saa.
Näin minä olen tapaus Leinon ymmärtänyt.
Ja kalliit jos Liiga ei ala ajallaan.Kovat hankinnat, jopa todella kovat tähän hetkeen.
Aika arpoja nuo Tsekit kuitenkin ovat.
Peltola kyllä takuuvarma palanen.
Pakisto ei tällä hetkellä vakuuta.Vihdoinkin Utunen ja Rouhiainen saavat roolia lähtökohtaisesti,mutta meniköhän juna jo Tukka-Jukan koirankopissa aiemmilla kausilla?
Mikä tuosta Moravcikista arvan tekee? Tsekin passi?
2 x MM-joukkueessa pelannut 25-vuotias isokokoinen pakki. Ura tasaisessa nousussa. Ihme, että ton profiilin kaveri ylipäänsä tulee Suomeen eikä Khl:ään.
Toisaalta Leino teki sopimuksen SHLään, eli hänen on täytynyt jo keväällä ilmoittaa, ettei käytä optiota.Minä taas olen ajatellut asian päinvastoin. Eli Leinon sopimuksen optiovuosi astui automaattisesti voimaan 1.5. alkaen, mutta hänellä on mahdollisuus siirtyä ulkomaille johonkin päivämäärään (esim. 30.6.) mennessä. Jos hän ulkomaille siirtyy, maksaa hän Ilvekselle uuden kauden (1.5. alkaneen) mahdollisesti maksetut palkat takaisin.