Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Joo.. onneksi on itse hoitanut raha-asiansa niin mallikelpoisesti, ettei ikinä tule menettämään miljooniaan.
Minä itse siis.
Minä itse siis.
Ilves on lähtenyt jo pelaajien kukkaroille. Ei ole vaihtoehtoja tässä maailmantilanteessa mikäli meinaa selvitä .Tapparalla on aika hyvät puskurit, mutta monella muulla seuralla ei ole.
Ilveksellä taitaa tällä hetkellä olla aika iso kynnys lähteä pelaajien kukkarolle, kun kausi on lähtenyt näin hyvin liikkeelle.
Miksi Tappara nyt alkaa keräilee rahaa? Lähes 2 miljoonaahan on kasassa. Voisivat olla vähän rehellisiä muutamalle heidän tamperelaiselle joka kannattaa tuota
Haluaisin jonkun linkittävän tämän uutisen.Jotain rajaa 11.11. 20:58
Kyllä on säälittävää. Luulisi että yhdellä Suomen rikkaimista seuroista olisi pätäkkää vaikka muille jakaa, (kun taustapiruina häärii miljardööri Poju Zabludowicz, Peko-konsernin perustaja ja entinen omistaja Erkki Peltonen, hänen poikansa Antti Peltonen, Matkapojat Oy:n hallituksen puheenjohtaja Esko Penttilä, sekä yhtä paljon osakkeita omistavat Pihlajalinna Oy:n liiketoimintajohtaja Sirkka Hagman ja TW-Laskentapalvelut Oy:n toimitusjohtaja Tommy Westerberg), esimerkiksi muille pikkuseuroille, jotka todellakin ja kipeästi tarvitsisivat taloudellista tukea. Ymmärrän toki että tämä korona-aika on kaikille vaikeaa aikaa, mutta jotain rajaa sentään kun pyydetään kannattajia antamaan rahaa seuran pyörittämiseen. Niin ja NHL-miljonääri Barkovista puhumattakaan. Hänhän on nykyään myös Tapparan osaomistaja, seuran kolmanneksi suurin osakas. Ja seuraa pyytää hattu kourassa rahaa faneilta. Hävetkää!
Lainaus Ilta-Sanomista
Voin vain fantasioida yhdestä suuresta Ilveksestä joka vetäisi 10k yleisö keskiarvoa uroslivessäEn kirjoita tätä siksi että jotenkin toivoisin menestystä Tapparalle, mutta niin kauan kuin Tampereella on kaksi menestyvää liigaseuraa, ne ruokkivat ja kirittävät toisiaan ja hyötyvät toisistaan. Kilpailu on aina hyvästä niin kauan kuin se tapahtuu reiluilla säännöillä.
Tapparan kotimaiset omistajat eivät ole sellaisia miljardöörejä, että heillä noin vain olisi rahaa irrotettavaksi harrastukseen. Aviopuolisoillakin saattaa olla jotakin sanomista. Poju puolestaan ei jääkiekosta perusta. Kyse on lähinnä sitä, näkeekö hän UROS-areenassa jotakin potentiaalia sijoitusmielessä.
Aviopuolisoilla ei ole mitään sanomista, jos toinen sijoittaa omia varojaan.