Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minzu85 sanoi:Baloun sanoi:minzu85 sanoi:Voi voi oletko katsonut Nhl, ei ole tsekki poika sm-liigan paras maalivahti.
Kattelin tuossa hänen statseja Tsekeissä niin liekkö saanut kenkää siitä johtuen?? Statsit tietysti ei aina kerro kaikkea, mutta on noi luvattoman huonot.
Millä näytöilläLindbäck on parempi kuin Pavelec? millä näytöillä joku muu smliigan vahti tällä hetkellä olisi parempi?
Olen ja sekä myös mm kisoja jossa Pavelec pelasi sekä tottakai tuo eht turnaus missä Pavelecin ansiosta Tshekki voitti.
Jos Pavelec pelaisi melkein missä vaan muussa NHL joukkueessa niin ei olisi ykkönen, nii ja tuskin tulee olemaan kauan ykkönen alkavallakaan NHL kaudella, rnköä ihmettelisi yhtään jos Montoya ottaisi Pavelecilta ykkösen paikan alkavalla kaudella.... kun se siis alkaa.
Väärä ketju näille spekuloinneille...
Baloun sanoi:Siirsin oikeaan ketjuun. Edelleenkään et vastannut kysymykseeni että millä näytöillä Lindbäck ohittaisi Pavelecin? Tai millä näytöillä muut smliigavahdit olisivat parempia kuin Ondrej?
minzu85 sanoi:Voi voi oletko katsonut Nhl, ei ole tsekki poika sm-liigan paras maalivahti.
Kattelin tuossa hänen statseja Tsekeissä niin liekkö saanut kenkää siitä johtuen?? Statsit tietysti ei aina kerro kaikkea, mutta on noi luvattoman huonot.
Battery sanoi:Lauantai 1.12. Klo 17.00 jumbofinaali Pelicans vs. Ilves. Megamatka. Pavelec vs. Lindbäck.
Ei parane missata! 8)
Ja huomennahan se otetaan kun minä ja reilut 5000 muuta on matsissa kannustamassa.Topi sanoi:Niinpä. Yleensä apuja ei muilta joukkueilta tule, mutta nyt sitä on tullut. Ilveksen pitää nyt ottaa voittoja!
Seuraavat 5 peliä:Ikurin Vire sanoi:Pelicans ottamassa Bluesilta turpaan, jonka jälkeen Pelicansilla on kaksi ottelua enemmän pelattuna, kuin Ilveksellä. Nyt olisi Ilveksen hyvä napata pari voittoa.
Miten se Villen jäähy vaikutti tuohon maaliin kun se loppui melkein 2 min aiemmin? http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/37705.htmlTupsukorva35 sanoi:29.11. Jokerit-Tappara: Ylivoimaa edeltää Ville Niemisen kyseenalainen jäähy. Ylivoimalla Moses huitaisee Barkovia viikate-iskulla käsille ja syntyy ratkaisumaali. Tästä ei vielä videota.
Ei minua tietenkään naapurin häviö haittaa, mutta panee vihaksi tämä Narrien suosiminen.
Nyt Pelicans tarjoaa meille mahdollisuutta tulla ohi. Nyt tämä pitää Ilveksen käyttää. Ei Pelsut loputtomiin ota turpaan.
Artsi sanoi:Miten se Villen jäähy vaikutti tuohon maaliin kun se loppui melkein 2 min aiemmin? http://www.sm-liiga.fi/ottelut/raportti/37705.htmlTupsukorva35 sanoi:29.11. Jokerit-Tappara: Ylivoimaa edeltää Ville Niemisen kyseenalainen jäähy. Ylivoimalla Moses huitaisee Barkovia viikate-iskulla käsille ja syntyy ratkaisumaali. Tästä ei vielä videota.
Ei minua tietenkään naapurin häviö haittaa, mutta panee vihaksi tämä Narrien suosiminen.
Nyt Pelicans tarjoaa meille mahdollisuutta tulla ohi. Nyt tämä pitää Ilveksen käyttää. Ei Pelsut loputtomiin ota turpaan.