Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Lätsä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
293
Eipä mitään ihmeellisiä chänttejä ole. Melkein jokaisessa chäntissä tulee mainittua oranssi ja musta tai hämpton tai pallokerho. Mut mitä away matseissa huomannut, eipä hämppälinnassa ole kuin kahden käden sormilla laskettavissa ne jotka chänttäävät. Toki perushuutoihin sikakatsomokin lähtee mukaan.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 185
Mielummin HIV ku HPK
Mielummin HIV ku HPK
Mielummin HIV tap tap
Mielummin HIV tap tap
Mielummin HIV ku HPK
Liekö tämän kipaleen yksi säköistöistä, jossa HIV korvataan tippurilla ja HPK mouhijärveläisjoukkueella, joka jostain syystä pelaa kotiottelunsa Tampereella?
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Eipä mitään ihmeellisiä chänttejä ole. Melkein jokaisessa chäntissä tulee mainittua oranssi ja musta tai hämpton tai pallokerho. Mut mitä away matseissa huomannut, eipä hämppälinnassa ole kuin kahden käden sormilla laskettavissa ne jotka chänttäävät. Toki perushuutoihin sikakatsomokin lähtee mukaan.
Joo, itse chänttien sanat on tasoa "pykälä yllä senioritansseja", mutta sinänsä kyllä ihan positiivista, että seura itse laittaa kannattajien äänen näkyviin ihan omille sivuilleen. Kunhan eivät itse kannattajatoimintaan näppejään tunge, vaan keskittyvät tällaiseen sen promoamiseen, niin hyvin menee. Meikäläiseltä ainakin peukku hämptönin suuntaan tästä.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 113
Mielummin HIV ku HPK
Mielummin HIV ku HPK
Mielummin HIV tap tap
Mielummin HIV tap tap
Mielummin HIV ku HPK
Ei näin. Olen ehkä boomeri, mutta pidetäänkö nyt edes jotkut käyttäytymistavat muita kohtaan? Tämä nolous kääntyy pelkästään meitä Ilvesfaneja vastaan.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 623
Ei näin. Olen ehkä boomeri, mutta pidetäänkö nyt edes jotkut käyttäytymistavat muita kohtaan? Tämä nolous kääntyy pelkästään meitä Ilvesfaneja vastaan.
Mun mielestä niin kauan, kuin kaikki henkilökohtaisuudet, rasismi, homo;- trans;- ynnä muut fobiat, seksismi jne. pidetään chänteistä ulkona, on vastustajalle v*ttuilu matsin aikana ihan sallittua. Kunhan osaa olla ottamatta tuollaisista pienistä pään aukomisista liikaa itseensä, niin toiseen päätyyn provoaminen on jopa ihan hauskaa. Loppupeleissä se on vain urheilua, ei sitä niin tosissaan pidä ottaa. Ei mullakaan mitkään "kusiviiksi", "Hervanta" tai "vuonna 85" huutelut erityisesti tunteisiin mene.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 113
Mun mielestä niin kauan, kuin kaikki henkilökohtaisuudet, rasismi, homo;- trans;- ynnä muut fobiat, seksismi jne. pidetään chänteistä ulkona, on vastustajalle v*ttuilu matsin aikana ihan sallittua. Kunhan osaa olla ottamatta tuollaisista pienistä pään aukomisista liikaa itseensä, niin toiseen päätyyn provoaminen on jopa ihan hauskaa. Loppupeleissä se on vain urheilua, ei sitä niin tosissaan pidä ottaa. Ei mullakaan mitkään "kusiviiksi", "Hervanta" tai "vuonna 85" huutelut erityisesti tunteisiin mene.
Ei minullakaan. HIV on sellainen asia että siinä menee mun mielestä hyvän maun raja.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 113

Matt Pinestone

Rivipelaaja
Viestejä
37
Ei näin. Olen ehkä boomeri, mutta pidetäänkö nyt edes jotkut käyttäytymistavat muita kohtaan? Tämä nolous kääntyy pelkästään meitä Ilvesfaneja vastaan.
Ei täällä faniteta, vaan kannatetaan
 

Samppi

Tulokas
Viestejä
2
Eipä mitään ihmeellisiä chänttejä ole. Melkein jokaisessa chäntissä tulee mainittua oranssi ja musta tai hämpton tai pallokerho. Mut mitä away matseissa huomannut, eipä hämppälinnassa ole kuin kahden käden sormilla laskettavissa ne jotka chänttäävät. Toki perushuutoihin sikakatsomokin lähtee mukaan.
Pakko tulla tähän sanomaan, että viimeisin chantti tuolla chanttikirjassa on vuodelta 2016 :D
Nykyään chantteja tulee joka kausi muutamia lisää, ja muutenkin toiminnassa on valoa tunnelinpäässä näkyvissä.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 727
Siellä Unian kannattajat painoivat pelin jälkeen hallin ulkopuolella menemään "Ilves Tampere"-chänttiä.

Vai oliko ensimmäinen sana Ilves? Mutta Tampere oli ainakin ja sävel sama.
 
Ylös