Muiden joukkueiden kannattajatoiminta

Battery

Luottopelaaja
Miksi hakan kannattajat käy hulinoimassa ilveksen peleissä?
Tietoa kun löytyy niin täältä voit kysellä miten ajattelivat puuttua asiaan:

Tehtaankatu 9
37600 VALKEAKOSKI
puh: 040 4841934
email: toimisto@fchaka.fi

Toimitusjohtaja:
Olli Huttunen
olli.huttunen(at)fchaka.fi
+358 405559386

Turvallisuuspäällikkö:
Petteri Kantola
turvallisuuspaallikko(at)fchaka.fi
+358 400882310

Supin tukit

Luottopelaaja
Kuvittelette kyllä itsestänne ihan liikoja :D Kummassakin porukassa on toistensa kavereita tai ystäviä, siitä se kummankin porukan ystävyys johtuu, ei mistään yhteisestä vihollisesta.
Älä yhtään yritä selittää, kaikki kyllä tietää että Antifa41 on jäänyt valkoisen sinioranssin ylivallan jalkoihin ja joutuu nyt roudaamaan vahvistuksia ympäryskunnista naapurin Waffen-SO:n taltuttamiseksi

KasaPaskaa

Rivipelaaja
Älä yhtään yritä selittää, kaikki kyllä tietää että Antifa41 on jäänyt valkoisen sinioranssin ylivallan jalkoihin ja joutuu nyt roudaamaan vahvistuksia ympäryskunnista naapurin Waffen-SO:n taltuttamiseksi
Älä vertaa osastoa mihinkään kommunisti huligaaneihin

Don Corleone

Luottopelaaja
Älä vertaa osastoa mihinkään kommunisti huligaaneihin
1000006880.jpg

Don Corleone

Luottopelaaja
Turpa kiinni huora, etkö sää jo Tre Crew'lta kuullut että me ollaan vasemmistoradikaaleja
Siitä sitten uudelleenrakentamaan Neuvostoliittoa! Perkele, kun en ennen tienny olevani vasemmistolainen, mutta onneksi mukavat Tre Crewin nasselit sen mulle kertovat

IhanJuniori

Junioripelaaja
Hyvin on naapurikin saanut reissulle porukkaa mukaan. Hienoa, että näitä megamatkoja järkätään isolla rintamalla, palvelee koko lajia Suomessa.
Saisi vaan aktivoitua noi kaikki muutkin ryhmät ja alkaa tekemään enemmän näitä mega-matkoja.

Tamperelaisten lisäksi Sport ja HIFK saa aika kivasti omille mega-matkoilleen, mutta muilla on vähän hiljasempaa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Saisi vaan aktivoitua noi kaikki muutkin ryhmät ja alkaa tekemään enemmän näitä mega-matkoja.

Tamperelaisten lisäksi Sport ja HIFK saa aika kivasti omille mega-matkoilleen, mutta muilla on vähän hiljasempaa.
Luulisi että Porista saisi jonkinlaisen matkan Tampereelle aikaiseksi, suora 11 tie kuitenkin vain välissä.

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Paikallislehti Kouvolan Sanomien napakoista.

En edes tiedä mistä aloittaa. Tämän sössötyksen kirjoittaja voisi sitten itse yrittää luoda tunnelmaa KooKoon, Koplan tai Kouvojen kotimatseihin.

Liitteet

• IMG-20241227-WA0003.jpg
    IMG-20241227-WA0003.jpg
    84,6 KB · kertaa luettu: 399

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

En edes tiedä mistä aloittaa. Tämän sössötyksen kirjoittaja voisi sitten itse yrittää luoda tunnelmaa KooKoon, Koplan tai Kouvojen kotimatseihin.
Mitä tämä henkilö siis konkreettisesti haluaisi tapahtuvan? Mitä tuo itsensä korostaminen tarkoittaa tässä yhteydessä?

kirvesrinnassa

Luottopelaaja

Jätkä varmaan suuttunut kun pelaajat ja muut ovat kiitelleet nimenomaan kannattajapäätyä tunnelmasta, mutta ei itse jaksa osallistua sen luomiseen edes siten että saapuisi paikalle. :D Tällaisia kommentteja näkee aika ajoin.