IhanJuniori
Junioripelaaja
Tappara fan club approves this message!Läpsyttimissä on sitä tunnelmaa, meininkiä ja aitoa kannattajakulttuuria![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tappara fan club approves this message!Läpsyttimissä on sitä tunnelmaa, meininkiä ja aitoa kannattajakulttuuria![]()
Jätkä varmaan suuttunut kun pelaajat ja muut ovat kiitelleet nimenomaan kannattajapäätyä tunnelmasta, mutta ei itse jaksa osallistua sen luomiseen edes siten että saapuisi paikalle.Tällaisia kommentteja näkee aika ajoin.
Pari muuta argumenttia tätä humpuukia vastaan.Paikallislehti Kouvolan Sanomien napakoista.
En edes tiedä mistä aloittaa. Tämän sössötyksen kirjoittaja voisi sitten itse yrittää luoda tunnelmaa KooKoon, Koplan tai Kouvojen kotimatseihin.
Kävin joskus katsomassa pesäpalloa Kouvolassa. Peliä kuulutti sama ärsyttävä mölisijä kuin KooKoon peleissä. Toivoin koko pelin, että se KPL:n kannattajajoukko olisi hakannut rumpujaan ja huutanut kannutuksiaan vielä hieman kovempaa.Paikallislehti Kouvolan Sanomien napakoista.
En edes tiedä mistä aloittaa. Tämän sössötyksen kirjoittaja voisi sitten itse yrittää luoda tunnelmaa KooKoon, Koplan tai Kouvojen kotimatseihin.
Onkohan sinionsseilla ollut kauankin tämän chäntin melodiaan oma chäntti?Ilves Tampere
(Sävel: ?)
Capo: Ole ole
Muut: Ole ole
Capo: Ole ole ole
Muut: Ole ole ole
Ilves Tampere,
Ilves Tampere,
Ilves Tampere
-------------------------
Koko yleisön versiossa Capon huudot huutaa Osasto ja muu yleisö vastaa
No eiköhän Copy + Paste kaarti oo tehnyt tehtävänsä.Onkohan sinionsseilla ollut kauankin tämän chäntin melodiaan oma chäntti?
”Ole, ole, ole
Ole, ole, ole
Läpi vuosien
Ja sukupolvien
Tappara Tampereen”
Tätä vähän ajattelin.No eiköhän Copy + Paste kaarti oo tehnyt tehtävänsä.
Tässä SiniOranssien chäntissähän ei ole lähellekkään sama melodia kun tuossa Osaston chäntissä.Onkohan sinionsseilla ollut kauankin tämän chäntin melodiaan oma chäntti?
”Ole, ole, ole
Ole, ole, ole
Läpi vuosien
Ja sukupolvien
Tappara Tampereen”
Ei voi olla Onssien chäntti, koska ei mainita: Kannua, Mansea ja muita täytesanoja.Onkohan sinionsseilla ollut kauankin tämän chäntin melodiaan oma chäntti?
”Ole, ole, ole
Ole, ole, ole
Läpi vuosien
Ja sukupolvien
Tappara Tampereen”
Vai sellasta, kyllä mä sitä mielessäni lauleskelin ihan täysin samalla sävelellä ja samalta kuulosti.Tässä SiniOranssien chäntissähän ei ole lähellekkään sama melodia kun tuossa Osaston chäntissä.
Se ero toki siinä on, että Osaston versiossa capo huudattaa ensin ole oleta ja tuossa sinioranssien versiossa laulettiin ns. ”suoraan”.Vai sellasta, kyllä mä sitä mielessäni lauleskelin ihan täysin samalla sävelellä ja samalta kuulosti.
Huutista chatGPT:lleTuo läpi vuosien ja sukupolvien tuli joko nyt tänä kesänä tai aijemmin keväällä.
Heha. Menee ihan samaan kategoriaan, kuin aikanaan se ikuisesti mulle mieleen jäänyt Radio Suomen kiekkoiltaan soittanut setä, joka valitti jäähallien infernaalisesta metelistä, joka pitäisi lopettaa tai pienentää volyymia (musiikki katkoilla).Mitä tämä henkilö siis konkreettisesti haluaisi tapahtuvan? Mitä tuo itsensä korostaminen tarkoittaa tässä yhteydessä?
Niin tosiaan eri melodia siinä on kuten jo sanoin.Se ero toki siinä on, että Osaston versiossa capo huudattaa ensin ole oleta ja tuossa sinioranssien versiossa laulettiin ns. ”suoraan”.
Niin, koska ei teidän lutuset pikku fanipojat voi mitään tehäEn malta odottaa myöskään kun luultavasti pari tämän foorumin neropattia etsii pysäytyskuvia kun kannattajilla on kädet kyseenalaisissa asennoissa. Mistä puheen ollen kaveri nappas kuvan eilisestä JYP pelistä mihin aikaan viimeinen aloitus otettiin. Digitaalit Lindros faneja?
Ny en ymmärrä mitä haet takaa.
Mihin tää lipun putoaminen muuten viittaa? Onko Tre Crew vienyt jotain lippuja nyt marraskuussa vai käyttävätkö he Exploreria ja kuulivat vasta nyt Usual Suspects Helsingin säälittävän pikkulipun ryöstöstä?
Tippukohan parvelta lippu alas?Mihin tää lipun putoaminen muuten viittaa? Onko Tre Crew vienyt jotain lippuja nyt marraskuussa vai käyttävätkö he Exploreria ja kuulivat vasta nyt Usual Suspects Helsingin säälittävän pikkulipun ryöstöstä?
Ajallisestihan tuo viittaa edelliseen Tapparan hostaamaan paikalliseen, mutta ei silloin mitään taidettu ryöstää?