Kylläpäs on taas ylemmyyskompleksit täällä. Osaston paskakin on varmaan kultaa. Keittiöpsykologin mielestä täällä taas haetaan asioita mollattavaksi, että itse saisi paremmin omaan elämään täytettä...
Joo, Osasto chänttää, kyllä. Se on hienoa. Mutta miksi tarvitsee toisia haukkua paskaksi erilaisen kannattajatoiminnan vuoksi? Halli täynnä, helvetin kova meteli, mitä puuttuu? Itse olin viimeisessä TPS-Ilves -pelissä paikan päällä ja ei mulla yleensä huudoista ja taputuksesta korvat vingu. Nyt vinkui. Osastonkin meno kuului todella hyvin. Hyvä meno siis sielläkin ja osaan antaa propseja myös muunlaisesta kannatuksesta.
Kehitetään yhdessä kannattajatoimintaa yli joukkuerajojen ja näytetään esimerkkiä, mutta annetaan muidenkin kasvattaa toimintaansa rauhassa. Tällä tavalla on parhaat mahdollisuudet vaikuttaa lajiin ja sen suosioon.
Kyllä Osastoa ja meidän pelien tunnelmaa on ihan yleisesti kehuttu parhaimmaksi tai parhaimmistoon. Vaikka joku kehuisikin Turun menoa, ei sitä tarvitse täällä kokea hyökkäyksenä. Tai kuvitella, että siinä samalla verrattaisiin kannatustoimintaa. Ei se ole meiltä edelleenkään pois, että joku kehuu menoa myös muualla.